МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МУЗИЧНИЙ СУПРОВІД НА ЗАНЯТТЯХ ПО АЕРОБІЦІМузика впливає на емоційний стан, психіку студенток, що займаються. Добре підібрана до рухів музика поступово розвиває музичну пам'ять, музичну і рухову культуру. Музика - це емоції, це радість, що ви відчуваєте на заняттях. Музика задає темп виконання ритмічних рухів, додає їм видовищність. Найкраще для занять аеробікою підходить музика в стилі рок-н-ролу, брейк-данса. При виборі музики потрібно враховувати кількість акцентів у хвилину. Вправи для м'язів шиї, на розслаблення, на розтягування, статичні пози виконуються на 40-60 акцентів у хвилину. Вправи для м'язів черевного преса, спини, нахили, ходьба виконуються під музику з 70 акцентами у хвилину. Вправи для рук і плечового пояса, таза, махи, танцювальні рухи - з 80-90 акцентами в хвилину. Біг, підскіки, танцювальні рухи - І30-І50 акцентів. Біг у швидкому темпі, рок-н-рол - 160 акцентів і більш. Таким чином, у вашій касеті повинне бути приблизно три ритми: основний, під яким робиться більшість вправ комплексу, швидкий - для бігу і повільний - для подиху і розслаблення. Дуже важливо, щоб підібрана вами музика була доступна, зручна по ритму і темпу, сприяла виникненню позитивних емоцій. Для заняття краще виберіть музичний добуток квадратної побудови. Це найбільш проста побудова, у який звичайно окремі уривки рівномірні. Перехід від однієї вправи до іншої повинен бути на стику музичних періодів, чи, якщо сказати простіше - закінчувати вправу потрібно точно з закінченням такту, а починати наступну на новий такт. Під дією звуку, у залежності від його інтенсивності, істотно змінюється збудливість слухового аналізатора. Підвищення порогів сприйняття виникає навіть після нетривалого впливу інтенсивного звуку. Якщо тривалість і інтенсивність звукового впливу перевищують пороги фізіологічної адаптації, то настає стомлення. Стомлення, як і адаптація, нормальні явища для слухового аналізатора й у результаті відпочинку пороги слуху цілком відновлюються. Можуть спостерігатися як позитивні, так і негативні звукові впливи. Звуки підвищеної інтенсивності, особливо шумового спектра, помітно знижують працездатність. У той же час звуковий ритм, музична синхронізація, впливає на ритм серцевих скорочень, частоту і глибину подиху, координацію моторних рефлексів. Ритмічна гімнастика й аеробіка сполучують у собі з гармонійністю загально розвиваючі вправи, біг, стрибки з емоційно-ритмічною музикою. Ефект від занять досягається за рахунок злагодженості і ритмічності вправ, виконуваних у темпі і ритмі музичної фонограми. Впливаючи на емоційну і психічну сторону стану, підібрана до вправ музика розвиває музичну пам'ять і рухову культуру рухів. Говорячи про музичний супровід, насамперед треба говорити про метод використання музики. Застосовуючи правильний метод, можна домогтися високих результатів у засвоєнні і закріпленні рухових навичок. Показ нових рухів бажано проводити без музичного супроводу. Коли структура руху в основному засвоєна, можна приступати до занять під музику. Якщо ти що займаються володіють технікою виконання окремих рухів, то засвоєння їхньої послідовності проходить швидше під музику.
|
||||||||
|