МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ФІЗИЧНІ ЯКОСТІ, ЯКІ РОЗВИВАЮТЬ НА ЗАНЯТТЯХ АЕРОБІКОЮ І РИТМІЧНОЮ ГІМНАСТИКОЮРитмічна гімнастика добре розвиває гнучкість, а гнучкість - це рухливість суглобів. Гнучкість допомагає уникнути травм. Якщо м'язи, що утримують суглоб, досить сильні, а суглоб рухливий (сухожилля, зв'язування, м'язи досить пластичні), травми не буде. При гарній гнучкості тіла рухи стають граціозними, спритними, красивими. Одне з ведучих якостей - сила, теж розвиває аеробіка і ритмічна гімнастика. М'язи при русі напружуються, причому напруги можуть бути ізотонічні й ізометричними. У ізотонічному режимі м'язи, скорочуючи, роблять рух. Ізометричними, чи статичними, називаються ті зусилля, при яких м'язи напружуються, але руху не роблять. Вправи на розвиток сили виконуються до відмовлення, тобто до повного стомлення працюючої м'язи. При виконанні вправи буде виникати втома, тому тут потрібно виявити максимум вольових зусиль, потерпіти і виконати завдання ще 1-2 рази. Потрібно перебороти втому, тому що сила м'язів збільшується на останніх спробах. Цей метод розвитку сили називається методом повторних вправ, однак повторювати вправи потрібно не більш 10-15 разів. Якщо ж ви здатні виконувати вправу більшу кількість разів, у вас тоді розвивається силова витривалість. У цьому випадку для розвитку сили потрібно ускладнювати вправи за допомогою обтяження чи зміни вихідного положення. Якщо ви хочете збільшити в обсязі які-небудь м'язи, вправи потрібно виконувати до відмовлення в спокійному темпі. Якщо ж ви хочете просто розвити силу, не змінюючи пропорцій тіла, то потрібно застосовувати швидкісний режим роботи, тобто виконувати вправи у швидкому темпі. Щоб м'язи придбали гарний рельєф, потрібно чергувати вправи на силу і гнучкість. Якщо розвивати одну силу, м'язи стануть нееластичними і вузлуватими. Якщо у вас, наприклад, худі ноги, погано розвиті ікраножни м'язи, збільшити обсяг м'язів можна за допомогою великої кількості повторення вправ, зв'язаних з підйомом на носки, підскіків. А якщо у вас, наприклад, повні стегна і маються надлишки жирової тканини на животі, можна виконувати "велосипед" лежачи на спині в дуже швидкому темпі, починаючи з 30-50 разів, збільшуючи до 150-200 разів. Усі ці вправи необхідно виконувати в дуже швидкому темпі. При цьому м'язова маса у вас не зростає, а жирові скупчення поступово зникають. Активна робота м'язів приводить до "згоряння" жиру, зменшенню обсягу жирових кліток. За допомогою відповідних вправ можна поліпшити форму стегон. А після того, як ви зміцните м'язи тулуба, можна домогтися зменшення окружності талії. Дівчинам і жінкам великий акцент потрібно робити на вправі м'язів живота і малого таза. Силові вправи можуть викликати біль у м'язах, але цей біль безпечний і природний. Невеликий біль - показник активної роботи м'язів. Якщо біль не проходить, і наступного дня підсилився, теж не засмучуйтеся, виходить, ваші м'язи стали сильніше. Заняття припиняти ні в якому разі бажано. Потрібно прийняти теплу ванну, рекомендується також зробити масаж чи самомасаж. На заняттях потрібно знизити навантаження. Завдяки високій інтенсивності, потоковому методу виконання вправ, розвивається витривалість. Під витривалістю розуміється здатність організму пручатися стомленню під час тривалого виконання фізичної вправи. Інакше кажучи, це здатність протистояти стомленню. Удосконалювання витривалості в аеробіки і ритмічній гімнастиці відбувається переважно за рахунок бігу, стрибків, елементів танцю, шляхом поступового збільшення обсягу й інтенсивності занять. Витривалість розвивається одночасно з розвитком сили і гнучкості. В аеробіки і ритмічній гімнастиці швидкість виявляється в рухах і залежить від ритму і темпу музичного добору. Швидкість - здатність людини робити рухові дії в мінімальний для даних умов відрізок часу. Засобами розвитку швидкості є базові кроки аеробіки, елементи танцю, стрибки, акробатичні вправи. Спритність - здатність швидко опанувати новими рухами і перебудовувати рухову діяльність відповідно до вимог раптово мінливої обстановки. Для розвитку спритності застосовується повторний метод тренування. Засобами розвитку спритності в аеробіці і ритмічній гімнастиці є танцювальні рухи зі змінами напрямку, вправи художньої гімнастики. Вони повинні включати елементи новизни, передбачати миттєве реагування на раптово мінливу обстановку, швидке чергування напруги і розслаблення м'язів, точність рухів. Для удосконалювання спритності використовуйте виконання звичних вправ і незвичні кінцеві положення, а також виконання звичних вправ з незвичних вихідних положень; створення незвичних умов виконання звичайних вправ (на носках), зміна темпу, ритму руху.
|
||||||||
|