МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОСНОВНІ ЗАСОБИ РИТМІЧНОЇ ГІМНАСТИКИ ТА АЕРОБІКИНа заняттях по аеробіці і ритмічній гімнастиці застосовується багато різних вправ, що, у свою чергу, підрозділяються: 1. Ходьба, біг, стрибки. 2. Базові кроки і рухи. 3. Загально розвиваючі вправи (без предмета, із предметом). 4. Акробатичні вправи. 5. Вправи художньої гімнастики. 6. Елементи хореографії та танцю. 7. Шейпінг. Ходьба, біг і стрибки - невід'ємні елементи кожного заняття. Ходьбу застосовують на початку занять для підготовки організму до майбутній роботі, як загально розвиваючі вправи, і як заспокійливі вправи після навантаження. Біг - більш динамічна вправа, чим ходьба. Застосовується він для зміцнення органів подиху і кровообігу, розвитку витривалості. Біг проводиться в сполученні зі стрибками та ходьбою. Стрибки впливають на організм. З їхньою допомогою розвивають силу, швидкість, спритність. Добре вивчені стрибки застосовуються в розминці, більш складні - в основній частині уроку. Загально розвиваючі вправи впливають на організм тих що займаються, формують правильну поставу, розвивають і удосконалюють фізичні якості, функціональні можливості організму, сприяють оволодінням багатьма руховими навичками й уміннями. Загально розвиваючі вправи виконуються без предмета і з предметами: гімнастичний ціпок, гантелі, скакалка, на снарядах (гімнастичні ослони, шведська стінка). Загально розвиваючі вправи без предмета підрозділяються на вправи для рук і плечового пояса, вправи для тулуба і шиї, вправи для ніг. Вправи із предметом потрібно виконувати після того, як студентки опанували загально розвиваючими вправами без предмета. Вправи з предметом поліпшують координацію, ускладнюють виконання руху, збільшують навантаження на організм. Вправи на степу-платформі допомагають розвивати окремі групи м'язів. Вправи художньої гімнастики підрозділяються: а) різновиди ходьби та бігу; б) пружинисті рухи руками, ногами; в) "хвилі", змахи; г) рівноваги; д) повороти; е) стрибки; ж) вправи на розслаблення. Велике значення має уміння правильне розслаблювати і напружувати м'язи. Включення тільки необхідних груп м'язів при правильній техніці виконання вправ охоронить вас від швидкого стомлення, додасть рухам закінченість, пластичність, розкутість. Надмірна напруженість - ознака недосконалості рухів. Вправи потрібно робити без зайвих рухів, зайвих напруг м'язів. Але цього можна досягти тільки тоді, коли вправами ви опануєте в досконалості. Для розслаблення м'язів застосовуйте ненапружені махи, струшування кистями рук і ніг. Елементи хореографії застосовуються для розвитку суглобово-зв'язкового апарату, а також його еластичності. Вправи застосовуються також для гармонійності лінії тіла, виразності рухів. На уроках аеробіки і ритмічної гімнастики використовуйте елементи народних, бальних і сучасних танців. Елементи сучасних танців допоможуть вам підвищити ваш емоційний стан. На заняттях з аеробіці використовують також акробатичні вправи, та шейпінг.
|
||||||||
|