МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Одержання оцтового альдегідуВ пробірку поміщають 1 мл етилового спирту, 3 - 4 мл хромової суміші (К2Сr2O7 + H2SO4) та “кипілки”. Пробірку закривають пробкою з газовідвідною трубкою і обережно нагрівають. Кінець газовідвідної трубки опускають у пробірку з 2 мл води. Оцтовий альдегід, що утворився, розпізнають за характерним запахом і появою забарвлення при додаванні фуксинсірчистої кислоти. Записують спостереження та рівняння реакції.
Реакція срібного дзеркала У пробірку, що промита розчином NаОН, поміщають 2 - 3 мл 1%-го розчину АgNО3, та додають краплями 5%-й розчин NH3 так, щоб осад, що утворюється спочатку, знову розчинився. До одержаного аміачного розчину оксиду срібла [Ag(NH3)2]OH приливають 1 мл розчину мурашиного альдегіду і суміш обережно нагрівають. На внутрішній поверхні пробірки з’являється характерний сріблистий наліт металічного срібла. Запишіть спостереження та рівняння реакції. Реакція відновлення реактиву Фелінга Приготування реактиву Фелінга. Готують два розчини. Розчин I: сульфат міді у водному розчині 3,5 г СuSО4·5Н2О в 50 мл Н2О Розчин II: виннокислий калій-натрій у водно-лужному розчині (17,3 г сегнетової солі і 6 г їдкого натру в 50 мл Н2О). Змішують рівні об’єми розчинів I і II. При цьому з’являється характерне синє забарвлення.
Проведення досліду з відновлення реактиву Фелінга. В пробірку наливають 2 - 3 мл свіже приготовленого реактиву Фелінга і додають 0,5 - 1 мл розчину формальдегіду. Реакційну суміш обережно нагрівають. Випадає червоний осад оксиду міді (I). Напишіть рівняння відповідних реакцій.
Реакція альдегідів з фуксинсірчистою кислотою В пробірку до 1 мл фуксинсірчистої кислоти додають декілька крапель формаліну. Спостерігають поступове забарвлення розчину. Барвник фуксин, з’єднуючись з сірчистою кислотою, утворює безбарвну фуксин-сірчисту кислоту. При взаємодії з альдегідом фуксин, що видаляється, забарвлює розчин в малиновий колір.
|
||||||||
|