МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типологія уроків і її практичне застосуванняВимоги до уроку географії Для ефективного проведення уроку необхідно дотримуватись певних організаційних, дидактичних, виховних і психологічних вимог. Організаційні: наявність продуманого плану уроку; раціональне використання відведеного часу; підготовка і раціональне використання різних засобів навчання. Дидактичні (освітні): конкретність дидактичної мети (формування нових уявлень і понять, повторення вивченого матеріалу, систематизація і закріплення, практичне застосування знань); правильний відбір навчального матеріалу для кожної частини уроку (доступність навчального матеріалу, виділення головного у змісті та його зв’язок з попередньо отриманими знаннями); правильний (відповідний до поставлених завдань) відбір методів, прийомів і засобів навчання для кожного етапу уроку; реалізація усіх елементів змісту освіти (формування знань, умінь, досвіду творчої діяльності, досвіду емоційно-ціннісного ставлення до світу і процесу пізнання); поєднання фронтальної, групової та індивідуальної форм роботи учнів, диференціація навчання. Психологічні: врахування вікових та індивідуальних особливостей учня : його мислення (репродуктивного, творчого), пам’яті (довільної, мимовільної), уваги (здатності зосереджуватись на предметі вивчення), уяви (особливо творчої), волі (здатності ставити перед собою далеку чи близьку мету і досягати її). Виховні: формування духовних та етичних цінностей; демонстрування різних світоглядних ідей щодо розвитку природи і суспільства; розвиток пізнавальних інтересів до географії; виховання патріота України. Особливі (пов’язані зі змістом предмета): реалізація краєзнавчого принципу у навчанні; екологічна спрямованість уроку географії; економічне виховання, формування просторової компетенції та географічного мислення. Для організації такого складного навчального процесу, яким є урок, важливо раціонально спроектувати його макроструктуру, яка б відповідала реалізації основної навчальної мети, або іншими словами— визначити, які дидактичні етапи є необхідними на уроці. В цьому проявляється практична значимість типології уроків, адже кожен тип уроку має свою макроструктуру. Найбільш поширена в українській педагогіці типологія уроків, в основу якої покладена їх провідна дидактична мета (автор —В.Онищук), передбачає, що вчитель спочатку формулює мету уроку, а потім відповідно до неї визначає тип уроку, який задає певну організаційну структуру. За цією типологією уроки можуть бути такими: Урок засвоєння нових знань: 1. Повідомлення теми й мети уроку, актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності. 2. Сприймання та первинне усвідомлення матеріалу. 3. Узагальнення та систематизація вивченого, первинне застосування знань. 4. Підсумки уроку, д/з. Переважно ці уроки проводять на початку вивчення нової кількагодинної теми, актуалізуючи різними прийомами необхідні попередні знання. Читайте також:
|
||||||||
|