Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок перевірки та корекції знань, умінь, навичок

Урок узагальнення й систематизації знань

Урок використання знань, умінь та навичок

1. Перевірка д/з, корекція опорних знань, умінь, навичок.

2. Повідомлення мети уроку. Мотивація навчальної діяльності, загальний інструктаж.

3. Усвідомлення змісту й послідовності використання практичних дій.

4. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

5. Узагальнення й систематизація результатів роботи.

6. Звіт про способи та результати виконаної роботи.

7. Підсумки уроку, д/з.

Формою таких уроків є практична робота. Згідно діючої Програми, практичні роботи, як окремі уроки, найчастіше проводять у курсі «Загальна географія» (6 клас). Такими є Практичні: «Спостереження за висотою Сонця над горизонтом, погодою, сезонними змінами в природі» (проводиться на місцевості), «Розв’язування задач з перетворенням масштабів», «Визначення відстаней на місцевості, плані та карті», «Визначення географічних координат», «Ознайомлення з компонентами своєї місцевості» (проводиться на місцевості). Проте більшість практичних робіт з цього та інших курсів шкільної географії, проводять у поєднанні з вивченням нового чи узагальненням вивченого матеріалу, де вони займають організаційний етап відповідного типу уроку.

1.Повідомлення теми й мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

2.Відтворення та корекція опорних знань.

3.Повторення й аналіз основних фактів.

4.Узагальнення й систематизація понять; засвоєння системи знань та їх використання для пояснення нових фактів;

5.Засвоєння провідних ідей та основних теорій на основі широкої систематизації.

Уроки цього типує найскладнішими за своєю організацією і проведенням. Узагальнення знань необхідне для усвідомлення учнями провідних ідей шкільної географії, систематизації їх знань, формування позицій, норм поведінки, переконань. Систематизація та узагальнення знань відбувається на основі вже відомих фактів, зв'язків, виявлення загальних ознак, принципів, закономірностей географічних явищ. При цьому учні не лише краще засвоюють навчальну інформацію, а й вчаться нею користуватися, піднімаються на новий рівень пізнання, що допомагає формуванню фундаментальних знань та усвідомленню практичного значення географії. Узагальнюючі уроки вимагають особливих засобів навчання: на них використовують світові карти, схеми, таблиці. З цією метою спеціально створено екранні посібники

 

1.Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку.

2.Перевірка знань фактичного матеріалу

3.Перевірка знань основних понять.

4.Перевірка глибини усвідомлення знань.

5.Використання знань у стандартних умовах.

6.Використання знань у змінених умовах.

7.Збір виконаних завдань (їх перевірка, аналіз, оцінювання).

8.Підсумки уроку, д/з.

Уроки цього типу, як правило, є завершальними в серіії уроків з багатогодинних тем, таких як «Літосфера» (12 год), «Атмосфера» (12 год) у курсі «Загальна географія», «Африка» (11 год), «Євразія» (19 год) у курсі «Географія материків і океанів», «Економіко-географічний поділ України» (7 год) в курсі «Географія України», «Країни Європи» (11 год) у курсі «Соціально економічна географія світу» тощо. У старших класах вони мають форму заліків, у середніх — «огляду знань». Ці уроки важливі, але часу на їх проведення практично немає. Тому часто вчителі замінюють уроки цього типу тестуванням, яке виконує функцію перевірки та оцінювання знань.


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  5. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  6. Блок перевірки умови
  7. Види групових форм психокорекції
  8. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  9. Види оцінювання та процедура перевірки
  10. Види психокорекції
  11. Вироблення навичок швидкого читання
  12. Витратомірна установка для перевірки




Переглядів: 2399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типологія уроків і її практичне застосування | Комбінований урок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.