МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||
Види оцінювання та процедура перевіркиОсновними видами оцінювання є тематичне(відповідно до теми конкретної програми, за якою працює вчитель) і підсумкове(наприкінці навчального року). Поточнеоцінювання не є обов'язковим, а доцільним, заохочувальним. Попереднєоцінювання має на меті діагностику рівнів художнього розвитку, з'ясування індивідуальних особливостей учнів. Поточнийконтроль та оцінювання доцільно застосовувати на мікро-етапах процесу опанування змісту тем програми з мистецтва, вони виконують діагностичну та стимулюючу (заохочувальну) функції, сприяють коригуванню художньо-пізнавальної діяльності учнів. Тематичнеоцінювання є основним і спрямовується на перевірку рівнів оволодіння учнями певною системою знань та способів діяльності в межах визначених тем. Підсумковеоцінювання проводиться наприкінці кожного навчального року та після завершення курсу і передбачає перевірку рівнів оволодіння учнями навчальним матеріалом найвищого рівня узагальнення. Самоконтроль та взаємоперевірка, самооцінка та взаємооцінюванняє додатковими засобами стимулювання активності, критичності йсамокритичності учнів, сприяють формуванню у них здатності до рефлексії. Отже, основною одиницею оцінювання є навчальна тема. Принцип тематичності забезпечує послідовність, наступність та систематичністьконтролю навчальних досягнень учнів. Формою тематичної перевірки можуть бути заняття узагальнюючого характеру, наприклад, фронтальне усне опитування, урок-концерт або урок-інсценізація, створення колективних композицій, тематичні виставки дитячих творчих робіт та ін., які дають змогу виявити засвоєння учнями матеріалу як поурочних тем, так і розділу загалом. При поточному оцінювання на уроках художньо-естетичного циклу вар то застосовувати різноманітні форми (колективні, групові, парні, індивіду альні, комбіновані), ігрові методи, засоби, прийоми (ігри-вправи, ігри-імпровізації, кросворди, ребуси, практичні завдання пошукового характеру звукові анкети та анкети-малюнки, комп'ютерні програми тощо). З метою сприяння розвитку творчого потенціалу особистості та врахування художніх інтересів і переваг періодично можна використовувати перевірочні завдання за вибором учнів(зокрема, різнорівневі за cкладністю, технікою виконання, мистецькою специфікою). Форми тематичного й підсумкового оцінювання мають включати перевірку компетенцій інтегрованого типудля з'ясування, рівнів асоціативного мислення учнів, наявності вмінь переносу елементів набутого естетичного досвіду, а саме: мистецькі вікторини, комплексні тести, творчі завдання, що передбачають виявлення ступеня розуміння учнями зв'язків, аналогій між різними видами мистецтв, специфіки їх образних засобів, з одного боку, та естетичної і духовно-світоглядної спорідненості, з другого. Підсумкову оцінку, що виставляється учневі на підставі поточного і тематичного оцінювання, слід розглядати як оцінку, що відбиває кінцевий узагальнений результатроботи учня протягом навчального року, а не середньо-арифметичний бал, виведений суто механічно з попередніх оцінок. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||
|