Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види оцінювання та процедура перевірки

Основними видами оцінювання є тематичне(відповідно до теми кон­кретної програми, за якою працює вчитель) і підсумкове(наприкінці навчального року). Поточнеоцінювання не є обов'язковим, а доціль­ним, заохочувальним.

Попереднєоцінювання має на меті діагностику рівнів художнього розвитку, з'ясування індивідуальних особливостей учнів.

Поточнийконтроль та оцінювання доцільно застосовувати на мікро-етапах процесу опанування змісту тем програми з мистецтва, вони вико­нують діагностичну та стимулюючу (заохочувальну) функції, сприяють коригуванню художньо-пізнавальної діяльності учнів.

Тематичнеоцінювання є основним і спрямовується на перевірку рів­нів оволодіння учнями певною системою знань та способів діяльності в межах визначених тем.

Підсумковеоцінювання проводиться наприкінці кожного навчально­го року та після завершення курсу і передбачає перевірку рівнів оволодін­ня учнями навчальним матеріалом найвищого рівня узагальнення.

Самоконтроль та взаємоперевірка, самооцінка та взаємооцінюванняє додатковими засобами стимулювання активності, критичності йсамо­критичності учнів, сприяють формуванню у них здатності до рефлексії.

Отже, основною одиницею оцінювання є навчальна тема. Принцип тематичності забезпечує послідовність, наступність та систематичністьконтролю навчальних досягнень учнів. Формою тематичної перевірки можуть бути заняття узагальнюючого характеру, наприклад, фронталь­не усне опитування, урок-концерт або урок-інсценізація, створення колективних композицій, тематичні виставки дитячих творчих робіт та ін., які дають змогу виявити засвоєння учнями матеріалу як поурочних тем, так і розділу загалом.

При поточному оцінювання на уроках художньо-естетичного циклу вар то застосовувати різноманітні форми (колективні, групові, парні, індивіду альні, комбіновані), ігрові методи, засоби, прийоми (ігри-вправи, ігри-імпровізації, кросворди, ребуси, практичні завдання пошукового характеру звукові анкети та анкети-малюнки, комп'ютерні програми тощо).

З метою сприяння розвитку творчого потенціалу особистості та врахування художніх інтересів і переваг періодично можна використову­вати перевірочні завдання за вибором учнів(зокрема, різнорівневі за cкладністю, технікою виконання, мистецькою специфікою). Форми тематичного й підсумкового оцінювання мають включати пе­ревірку компетенцій інтегрованого типудля з'ясування, рівнів асоціа­тивного мислення учнів, наявності вмінь переносу елементів набутого естетичного досвіду, а саме: мистецькі вікторини, комплексні тести, творчі завдання, що передбачають виявлення ступеня розуміння уч­нями зв'язків, аналогій між різними видами мистецтв, специфіки їх образних засобів, з одного боку, та естетичної і духовно-світоглядної спорідненості, з другого.

Підсумкову оцінку, що виставляється учневі на підставі поточного і тематичного оцінювання, слід розглядати як оцінку, що відбиває кінце­вий узагальнений результатроботи учня протягом навчального року, а не середньо-арифметичний бал, виведений суто механічно з попередніх оцінок.

           
 
   
     
 
 



Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  5. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  6. Банкрутство підприємства: причини, наслідки, процедура.
  7. Блок перевірки умови
  8. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  9. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  10. Види та процедура реструктуризації
  11. Витратомірна установка для перевірки




Переглядів: 1129

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пояснювальна записка | Критерії навчальних досягнень учнів з предметів художньо-естетич­ного циклу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.