Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії навчальних досягнень учнів з предметів художньо-естетич­ного циклу

 

До циклу художньо-естетичних дисциплін належать: музика, образотворче мистецтво, художня культура, хореографія, театральне та екранні мистец­тва, основи естетики. Особливістю системи оцінювання досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу є її багатофункціональність, оскільки відбувається різнобічний вплив на розвиток особистості дитини у процесі залу­чення її до світу мистецтв. Багатофункціональність оцінювання, спричинена специфікою мистецтва як особливого виду діяльності, передбачає:

- формування в учнів емоційно-естетичного ставлення до дійсності, світоглядних орієнтацій, особистісно-ціннісного ставлення до мистец­тва, вітчизняної та зарубіжної художньої культури;

- розвиток емоційно-почуттєвої сфери, оригінального асоціативно-об­разного мислення, універсальних якостей творчої особистості;

- формування знань та уявлень про мистецтво і художню культуру, розуміння специфіки художньо-образної мови різних видів мистецтва, здібності до сприймання, інтерпретації і оцінювання художніх творів;

- формування естетичного досвіду, вмінь і навичок у сфері мистецької діяльності, потреби в художньо-творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні .

Критерії навчальних досягнень учнів мають чотири рівні:

I. Початковий. Здатність розуміти і відтворювати окремі художньо-тематичні положення, сформульовані окремими словами чи реченнями. Здатність розуміти і відтворювати деяку частину художньої тематичної інформації. Здатність розуміти і відтворювати значну частину, але мен­ше половини художньо-тематичного матеріалу.

II. Середній. Здатність розуміти і відтворювати основну частину (до 60%) художнього тематичного матеріалу. Здатність впізнавати і в ці­лому логічно відтворювати більшу частину (до 85%) художнього тема­тичного .матеріалу. Здатність розуміти і відтворювати в загальних рисах більшу частину художньо-тематичної інформації.

III.Достатній. Здатність елементарно застосовувати засвоєний худож­ній тематичний матеріал на практиці, частково контролювати власну художню діяльність з допомогою вчителя (наприклад, виправляти виз­начені вчителем помилки), наводити окремі приклади на підтвердження своїх думок. Здатність узагальнювати, систематизувати художньо-те­матичний матеріал під постійним керівництвом учителя, застосовувати його на практиці, контролювати власну художню діяльність, виправляти помилки і добирати аргументи на підтвердження власних думок та вис­новків щодо мистецьких явищ під загальним керівництвом учителя.

 

 

Рівні навчаль­них досягнень Бали Критерії навчальних досягнень учнів
І. Початковий Учень здатний сприймати та репродукувати мистецькі явища на частковому рівні, неба­гатослівно їх характеризує, демонструє слабо сформоване художнє мислення, елементарні навички та вміння у художній діяльності
  Учень володіє незначною частиною худож­ньо-тематичного матеріалу, має недостатньо сформований рівень сприйняття мистецьких творів, виявляє певні художні вміння та на­вички, володіє незначною частиною спеціаль­ної термінології, словниковий запас дає змогу викласти думку на елементарному рівні
  Учень здатний сприймати та репродукувати окремі фрагменти мистецьких творів, знає незначну частину художньо-тематичного ма­теріалу, послуговуючись обмеженим термі­нологічним та словниковим запасом
II. Середній Учень може сприймати та репродукувати ху­дожні твори на репродуктивному рівні, але не завжди розуміє, художньо-образної сфе­ри мистецького явища; застосування знань та термінології на практиці викликає труднощі
  Учень володіє навичками й уміннями, які да­ють змогу відтворити окремі мистецькі яви­ща, які мають конкретну, словесно-понятій­ну основу, але не завжди вміє сприймати і від­творювати художні твори, які потребують абстрактного художньо-мистецького мислен­ня; виявляє недостатнє знання спеціальної термінології, словниковий запас небагатий

Здатність вільно оперувати засвоєним художньо-тематичним ма­теріалом і застосовувати його на практиці (у виконавській, творчій діяльності); самостійно виправляти допущені помилки, добирати пере­конливі аргументи на підтвердження основних тематичних положень.

IV. Високий. Здатність самостійно визначати окремі цілі власної ху­дожньої діяльності, оцінювати окремі, нові мистецькі явища, знаходи­ти джерела естетичної інформації та використовувати її відповідно до цілей, поставлених як учителем, так і самим учнем. Здатність вільно виражати власні думки та почуття, визначати загальні риси особис­тої художньо-творчої діяльності, самостійно оцінювати різноманітні мистецькі явища, без допомоги вчителя використовувати отримані ві­домості відповідно до цілей та завдань власної художньо-творчої діяль­ності у межах програми. Здатність використовувати набуті знання, вміння і здібності в нестандартних художньо-творчих завданнях. Пере­конливо аргументувати особисту естетичну позицію, узгоджуючи її із загальнолюдськими цінностями.

 

 


 

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  4. Алгебраїчні критерії стійкості
  5. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  6. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  7. Будова циклу
  8. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  9. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  10. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  11. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.
  12. Види критеріїв оптимальності




Переглядів: 744

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види оцінювання та процедура перевірки | Частинні похідні та повний диференціал

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.