МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Критерії навчальних досягнень учнів з предметів художньо-естетичного циклу
До циклу художньо-естетичних дисциплін належать: музика, образотворче мистецтво, художня культура, хореографія, театральне та екранні мистецтва, основи естетики. Особливістю системи оцінювання досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу є її багатофункціональність, оскільки відбувається різнобічний вплив на розвиток особистості дитини у процесі залучення її до світу мистецтв. Багатофункціональність оцінювання, спричинена специфікою мистецтва як особливого виду діяльності, передбачає: - формування в учнів емоційно-естетичного ставлення до дійсності, світоглядних орієнтацій, особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва, вітчизняної та зарубіжної художньої культури; - розвиток емоційно-почуттєвої сфери, оригінального асоціативно-образного мислення, універсальних якостей творчої особистості; - формування знань та уявлень про мистецтво і художню культуру, розуміння специфіки художньо-образної мови різних видів мистецтва, здібності до сприймання, інтерпретації і оцінювання художніх творів; - формування естетичного досвіду, вмінь і навичок у сфері мистецької діяльності, потреби в художньо-творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні . Критерії навчальних досягнень учнів мають чотири рівні: I. Початковий. Здатність розуміти і відтворювати окремі художньо-тематичні положення, сформульовані окремими словами чи реченнями. Здатність розуміти і відтворювати деяку частину художньої тематичної інформації. Здатність розуміти і відтворювати значну частину, але менше половини художньо-тематичного матеріалу. II. Середній. Здатність розуміти і відтворювати основну частину (до 60%) художнього тематичного матеріалу. Здатність впізнавати і в цілому логічно відтворювати більшу частину (до 85%) художнього тематичного .матеріалу. Здатність розуміти і відтворювати в загальних рисах більшу частину художньо-тематичної інформації. III.Достатній. Здатність елементарно застосовувати засвоєний художній тематичний матеріал на практиці, частково контролювати власну художню діяльність з допомогою вчителя (наприклад, виправляти визначені вчителем помилки), наводити окремі приклади на підтвердження своїх думок. Здатність узагальнювати, систематизувати художньо-тематичний матеріал під постійним керівництвом учителя, застосовувати його на практиці, контролювати власну художню діяльність, виправляти помилки і добирати аргументи на підтвердження власних думок та висновків щодо мистецьких явищ під загальним керівництвом учителя.
Здатність вільно оперувати засвоєним художньо-тематичним матеріалом і застосовувати його на практиці (у виконавській, творчій діяльності); самостійно виправляти допущені помилки, добирати переконливі аргументи на підтвердження основних тематичних положень. IV. Високий. Здатність самостійно визначати окремі цілі власної художньої діяльності, оцінювати окремі, нові мистецькі явища, знаходити джерела естетичної інформації та використовувати її відповідно до цілей, поставлених як учителем, так і самим учнем. Здатність вільно виражати власні думки та почуття, визначати загальні риси особистої художньо-творчої діяльності, самостійно оцінювати різноманітні мистецькі явища, без допомоги вчителя використовувати отримані відомості відповідно до цілей та завдань власної художньо-творчої діяльності у межах програми. Здатність використовувати набуті знання, вміння і здібності в нестандартних художньо-творчих завданнях. Переконливо аргументувати особисту естетичну позицію, узгоджуючи її із загальнолюдськими цінностями.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|