![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Психоаналітична (психодинамічна) сімейна терапіяФахівці-психоаналітики, перенесли увагу з інстинктів на об'єктні відносини, дитячу залежність і неповний розвиток „Его”|. Ці проблеми стали визнаватися важливішими, ніж проблеми Едіпова| комплексу і витиснені інстинкти. Глибинною причиною виникнення психічного захворювання став вважатися страх об'єктних відносин, який може з'явитися в ранньому дитинстві. Проблеми перших місяців життя, коли тільки починаються відносини батьків з дітьми, — і особливо проблема порушення сприйняття — лежать в основі психопатології. У 1905 р. 3. Фрейд описавявище, що одержало назву«перенесення», коли пацієнтка Дора перемістила свої почуття до батька і до друга сім'ї на 3. Фрейда. Це відбулося в той момент, коли вона, наближаючись до успішного завершення лікування, різко перервала його. Інші дослідники спостерігали схожі феномени і називали їх іншими термінами: «формування ролі «козла відпущення» , «операція дисоціаціями»,| | «злиття»; «приписування ірраціональних ролей», «симбіоз», «сімейний проектний процес» | Насправді все це були різновиди положень теорії М. Кляйн (1946) про проектну ідентифікацію. Проектна ідентифікація — це процес, коли суб'єкт сприймає іншу людину, як би наділяючи його елементами власної особи, і спонукає його до поведінки і відчуттів, підтверджуючих таке сприйняття. Цілі психоаналітичної сімейної психотерапії— змінити особистості учасників психотерапії так, щоб вони були в змозі взаємодіяти як цілісні здорові особистості на базі нинішньої реальності, а не на базі неусвідомлюваних образів минулого, тобто навчитися розрізняти патерни емоційно-поведінкового реагування, обслуговуючі потреби членів сім'ї в ситуації «здесь-и-теперь|» від патернів, що виникли в глибокому дитинстві. Техніка психоаналітичної сімейної психотерапії: у класичному психоаналізі використовуються для терапевтичних змін конфронтація, кларификация|, інтерпретація і переробка досвіду. Серед цієї техніки найважливішою є інтерпретація. Ця ж техніка застосовувалася і при сімейній психотерапії, але окрім них до роботи з сім'ями підключалися та інші, зовсім не психоаналітична техніка, наприклад техніка поліпшення комунікативних здібностей. Натан Аккерман рекомендував, щоб на першу сесію приходили всі члени сім'ї, а потім належало зустрічатися з кожним окремо. В даний час вважається, що допустима будь-яка комбінація — робота зі всіма чле|нами сім'ї, робота з членами сім'ї окремо, робота з подружньою п і т.д. Широко використовується техніка «вільних асоціацій», в яких проявляються| патерни сімейної взаємодій. Психоаналітики вважаю за краще: спостерігати| і слухати, різко зупиняючи порожнє обговорення питаннями. Не дивлячись на схожість багатьох техніки, вживаної в психоаналізі і в сімейній психоаналітичній психотерапії, виділяють і відмінності: 1. Психоаналітично-орієнтовані психотерапевти менш директивні| 2. Психотерапевти школи стратегічної| 3. Представники школи сімейної структурної| 4. Психоаналітично-орієнтовані психотерапевти схильні|
1.Наявність відмінностей між інтерпретацією і маніпуляцією. Інтерпретація містить контекстуальне відновлення розрізнених думок| 2.Маніпуляція є |для психотерапевта способом підштовхнути пацієнта
|
||||||||
|