![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Одиницею психотерапії є участь на всіх сесіях всіх членів сім'ї, які живуть під одним дахом.Перед кожною сесією котерапевти| і супервізори збираються разом, щоб прочитати історії хвороби і обговорити зміст попередньої зустрічі. Сесія починається з того, що сім'я обговорює власні проблеми. Це допомагає ко-терапевтам спостерігати за тим, який стиль взаємин в сім'ї. У певний момент котерапевти| йдуть, щоб обговорити те, що відбувається на сесії, разом з супервізорами, потім повертаються і коментують те, що було раніше, а потім ставлять перед сім'єю завдання, яке і є парадоксальним розпорядженням. Сім'я йде, а психотерапевти збираються для сесійної дискусії. Підхід М. Сельвіні-Палаццолі не просто короткий, але і раптовий. Вона прагне викликати зміни в сім'ї раптовим вирішальним рухом. Такі вирішальні удари більше схожі на хірургію, ніж на медикаментозну терапію. М. Сельвіні-Палаццолі сформулювала чотири принципи побудови інтерв'ю: 1) висунення гіпотез; 2) циркулярність|; 3) нейтральність; 4) позитивна коннотація|. 1. Висунення гіпотез. Психотерапевтам слід добре подумати перед 2.циркулярність|. Йдеться про взаємини і взаємодії в сім'ї, а не про особливості індивідів, тому сімейний психотерапевт розпитує про характер їх взаємин, а не про відчуття кожного. Наприклад, якщо психотерапевт просить сина розповісти на сесії про взаємини батьків, син не тільки опише їх, але і продемонструє своє відношення до них. Кажучи, що мама і тато багато сперечаються з приводу пізнього повернення батька додому, дитина повідомляє щось про їх подружні відносини і дещо про коаліцію між поколіннями — «мати—| дитина». 3.Нейтральність.Дотримання цього принципу дозволяє психотерапевтам 4.Позитивна коннотація|. Симптоми грають роль механізму адаптації,
|
||||||||
|