То ж як допомогти учневі, студенту та й дорослій людині повернути ті якості (включаючи і творчі), з якими дитина з'являється в наше життя?
Проведений аналіз свідчить, що досягнення сучасної практичної психології, педагогіки (раціональна терапія, когнітивна терапія, психодизайн, психокібернетика, позитивне мислення, нейролінгвістичне програмування, гуманістична психологія і педагогіка, педагогіка життєтворчості, успіху тощо) дозволяють ефективно вирішувати завдання виховання і самовиховання активної, оптимістичної, творчої особистості.
Для цього на протязі багатьох років (1994-2013 р.р) ми намагалися вирішити цю проблему шляхом створення теорії та практики позитивного мислення. Вонохарактерне тим, що людина свідомо контролює свої думки і не дозволяє укорінюватися негативним думкам, емоціям /запобігає конкретними діями виникненню негативних емоцій/. При цьому вірить у себе, вірить у кінцевий успіх, залишається при будь-яких обставинах оптимістом. Воно характерне, як правило, позитивній Я-концепції особистості і певною мірою є звичкою.