Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



То ж як допомогти учневі, студенту та й дорослій людині повернути ті якості (включаючи і творчі), з якими дитина з'являється в наше життя?

Проведений аналіз свідчить, що досягнення сучасної практичної психології, педагогіки (раціональна терапія, когнітивна терапія, психодизайн, психокібернетика, позитивне мислення, нейролінгвістичне програмування, гуманістична психологія і педагогіка, педагогіка життєтворчості, успіху тощо) дозволяють ефективно вирішувати завдання виховання і самовиховання активної, оптимістичної, творчої особистості.

Для цього на протязі багатьох років (1994-2013 р.р) ми намагалися вирішити цю проблему шляхом створення теорії та практики позитивного мислення. Вонохарактерне тим, що людина свідомо контролює свої думки і не дозволяє укорінюватися негативним думкам, емоціям /запобігає конкретними діями виникненню негативних емоцій/. При цьому вірить у себе, вірить у кінцевий успіх, залишається при будь-яких обставинах оптимістом. Воно характерне, як правило, позитивній Я-концепції особистості і певною мірою є звичкою.




Переглядів: 290

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасна традиційна система навчання, та виховання начебто спрямована на те, щоб придушити творчість, активність, талант учнів. Ось, як її характеризують відомі вчені, педагоги. | Необхідність позитивного мислення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.