МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поль СезаннПоль Сезанн (1839-1906 рр..) Свого часу заявив, що він хоче зробити з імпресіонізму солідне, істинно музейне мистецтво. Поль Сезанн протягом усієї своєї творчості прагнув "зробити з імпресіонізму щось вагоме", цікавлячись в першу чергу передачею просторової структури реальних предметів. Нерідко він свідомо спрощує їх, зводячи до найпростіших геометричних обсягів, ущільнюючи форму, виявляючи її пластичні цінності. Він досягає цього за допомогою інтенсивно згущеного і складно модульованого кольору, не вдаючись до світлотіні. [8, с. 158] Світ Сезанна відрізняється зовнішньої непорушністю і постійністю. Творячи його, художник працює наполегливо і ревно, "розмірковуючи з пензлем у руках". Хоча різні жанри зближаються в його творчості, ці риси особливо ясно проступають у натюрморті і пейзажі, в стійких предметах і явищах, які постають у картинах Сезанна як "великі тимчасові тривалості". У той же час природа пронизана у нього концентрованої енергією. У "сфероідном просторі" його картин, яке то стискається, то відступає в глибину, розкриваються приховані від очей, але несподівано зримі космічні сили. Усе здається матеріально відчутним і об'ємним. Але, завоювавши ці якості, живопис Сезанна втратила, однак, конкретність у зображенні реальних предметів. Часто в його творах не можна зрозуміти, які саме фрукти зображені, які узяті тканини, з чого зроблений той або інший предмет. Ці елементи абстрагування, закладені в методі Сезанна, привели згодом мистецтво його послідовників до повної умовності форм і абстрагованості. 2.6 Альфред Сіслей Серед імпресіоністів також має бути назване ім'я Альфреда Сіслея (1839-1899 рр.).. Творам Сіслея, близько 40 картин (у тому числі «Канал у море»), англійця за походженням, притаманна особлива мальовнича елегантність. Блискучий майстер пленеру, він умів передати прозоре повітря ясного зимового ранку, легку серпанок зігрітого сонцем туману, що біжать по небу у вітряний день хмари. Його гамма відрізняється багатством відтінків і вірністю тонів. Пейзажі художника завжди пройняті глибоким настроєм, що відображає його ліричний у своїй основі сприйняття природи. [10, с.66]
|
||||||||
|