МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ФУНКЦІЇ МУЗИЧНОГО ТВОРУГоловна функція музичного твору полягає у виявленні й задоволенні потреб суспільної людини, потреб того, щоб природні й створені нею самою умови життя задовольняли її не тільки прагматично, але й естетично. Людина може насолоджуватися не тільки естетично змістовними продуктами своєї праці , але й красою мальовничої місцевості, квітки й каменя, співом птахів й дзюркотінням джерельця. Можна виділити й більш конкретні функції музичного твору: 1. У повній відповідності з головною функцією міститься функція естетико-виховна: музичний твір завжди несе у собі можливість навчити розрізняти красиве й некрасиве, виробити смак й шкалу оцінок. Звертаючись до емоційної сфери людської психики, музика вчить відчувати і співчувати, тобто, активно сприяє моральному вихованню, розвитку людських духовних якостей. 2. Як у минулому, так і сьогодні музичний твір виступає як атрибут побуту. Велика кількість творів призначена для звучання в конкретних побутових ситуаціях: пісня застольна й колискова, марш весільний й траурний тощо. 3. Музичному твору належить пізнавальна функція. Будучи специфічним відображенням світу , музичний твір стає також засобом його осягнення. Композитор, осягаючи дійсність, втілює її в специфічних формах музики; слухач отримує можливість поглянути на світ з нової, композиторської точки зору, збагатити своє сприйняття новими явищами й новими поглядами на вже знайоме. 4. Музична діяльність, яка пов’язана у більшості випадків з виконавством, передбачає його вдосконалення , й це є педагогічна функціямузичного твору, який потрібно навчити співати, грати, слухати. 5. Багато музичних творів наділено розважальною (рекреаційною) функцією, вони призначені в якості фону сприяти створенню атмосфери – безтурботної й світлої, настрою – легкого й святкового, відволікання від турбот і серйозних думок. Функція музичного твору виявляється в процесі його існування , але найчастіше вона не дуже жорстко пов’язана з якостями цього твору. Більшість творів здатно до різних функцій, тобто потенційно поліфункціонально. Але в кожній конкретній ситуації на перший план виступає все ж таки одна функція. Функціональність музичного твору , його здатність допомогти вирішити різноманітні життєві задачі виявляє тісний зв’язок музики з життям, її суттєву роль у житті людини й суспільства. Визначення функції музичного твору – відправна точка його наукового аналізу, необхідний початок його розбору.
|
||||||||
|