МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗМІСТ МУЗИЧНОГО ТВОРУЗміст музичного твору можна визначити як віддзеркалення тих або інших сторін дійсності, в тому числі й внутрішнього світу людини, у свідомості композитора. При цьому важливо чітко розрізняти саме явище та його сприйняття, розуміння творцем музики. Одне й теж явище може бути багаторазово й по-різному відображено в музиці ,тому що по-різному віддзеркалилось в уяві авторів. Ті ж самі літературні джерела стають основою різних музичних творів. Одним з проявів специфічності музичного змісту є його відбірковість по відношенню до явищ світу. Хоча у музиці й знаходять відображення картини природи й портрети людей – реальних і вигаданих, різноманітні ситуації з життя й побуту людей, але не це визначає зміст музичного мистецтва. Основою змісту є відображення внутрішнього світу людини зі всім багатством і різноманітністю його переживань та роздумів.Це перша й головна особливість змісту музики. Друга особливість визначається його інтонаційною формою. Як відомо, інтонація – супутній компонент природньої людської мови, вона тільки уточнює, конкретизує зміст, втілений у словах. Інтонація без слів зберігає тільки загальні якості висловлювання. Зрозуміло, що мистецтво, основу якого складає інтонація, тим самим передбачає й втілення змісту в узагальненому , вільному від деталей і подробиць виді. Узагальненість музичного змісту пояснює, чому музика достатньо часто поєднується – зі словом (текст вокального та хорового твору, програма інструментального, або конкретизуюча назва), з рухами людського тіла (балет, пантоміма). Ще одна особливість музичного змісту: він представляє переважно відображення тих сторін дійсності, які визивають в людині яскравий емоційний відгук, спонукають до співчуття, активізують духовний світ слухача. Не менш важлива естетична специфічність музичного змісту , та його сторона, яка передбачає красу, гармонічність й відповідність звукової форми, визначає художню привабливість музичного цілого. Загальна якість змісту в творі мистецтва – це єдність в ньому загальножиттєвого і специфічно естетичного, причому єдність суворо врівноважена. Послаблення будь-якої з ціх сторін загрожує принциповими втратами: надмірний акцент на зв’язках з реальністю здатний викликати художні втрати, відход від мистецтва як самостійної галузі людської культури („натуралізм ”), а посилення естетичної специфіки за рахунок життєвих зв’язків веде до втрати змістовності в її широкому розумінні („формалізм”).
|
||||||||
|