МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ГАРМОНІЯГармонія –виражальний засіб музики, що базується на об’єднанні звуків у співзвуччя і на закономірній послідовності їх. Основу гармонії складають музичні інтервали, на використанні яких грунтується розвиток музичного мистецтва. Інтервал – висотне співвідношення двох музичних звуків у послідовному (мелодичний тип) або одночасному (гармонічний тип) їх сполученні. Співзвуччя– одночасне звучання двох або більше тонів. Акорд – сукупність кількох (не менше трьох) різних за висотою звуків, що звучать одночасно. Консонанс – милозвучне, узгоджене поєднання звуків. Дисонанс – звучання тонів, що викликає відчуття незлагодженого звучання. У системі мажору та мінору консонанс та дисонанс є альтернативними поняттями. В сучасній музиці зростає значення дисонансу, і це значною мірою робить умовною різницю між ними.
МЕЛОДІЯ Мелодія – головний виражальний засіб музики, що найяскравіше відтворює її інтонаційну і часову природу. Мелодія є комплексним засобом, який вбирає в себе різні елементи музичної мови. Вона може існувати як самостійне художнє ціле. Мелодією називається одноголосна музична думка, наділена індивідуальною образною виразністю і структурною цілісністю. Не будь-яку лінію можна вважати мелодією, а лише ту, що має самостійну образну виразність і структурну завершеність, цілісність. Мелодія може побутувати в одноголоссі, в поєднанні з іншими голосами ( поліфонія) або з супроводом ( гомофонія). Через мелодію виявляються можливості ладу, ритму, метру, музичної форми, інших елементів музики. У мелодії можна виділити як структурне ядро висоту і ритм. Обидві сторони є каркасом, який скріплює, фіксує головні індивідуальні властивості мелодії і сприяє її запам’ятовуванню. На цей каркас нанизується решта елементів цілісного мелодичного організму: темп, динаміка, артикуляція, регістр, теситура, тембр, фразування, голосоведення, манера інтонування тощо. Комплексний характер мелодії становить особливі труднощі для її аналізу. Основний принцип його – від цілісного сприйняття мелодії до деталізованого аналізу мелодичних елементів і нового їх синтезу в багатомірності інтонаційно-образного боку мелодії, що дає змогу вийти на рівень широких художньо-естетичних і стильових узагальнень.
|
||||||||
|