Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття 19

Тема: УКРАЇНА В УМОВАХ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 1991-1996рр.

МЕТА ЗАНЯТТЯ:

· Розкрити особливості державотворчих процесів в 1991—1994 pp. З'ясувати їх здобутки і прорахунки.

· Схарак­теризувати перебіг політичної боротьби.

· Розкрити зміст економічних перетворень, що відбува­лися у першій половині 1990-х років.

· З'ясувати при­чини значного падіння виробництва і рівня життя на­селення.

· Схарактеризувати особливості конституційного процесу в Україні.

· Розвивати у студентів уміння аналізувати, зіставляти, робити виснов­ки.

· Виховувати студентів у дусі поваги до історії свого на­роду.

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:карта України.

ЛІТЕРАТУРА:

В.Верстюк. Історія України. – К., 2000. – с.368-393

Ф.Турченко. Новітня історія України. ч. І – К., 1998. с.277-329

Новий довідник: Історія України. – К., 2006. с.699-704

ПИТАННЯ:

1. Становлення владних структур. Законодавча і виконавча влада.

2. Економічні проблеми незалежної України.

3. Створення власної фінансової системи.

4.Конституція України.

ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ:

1. Що таке державотворчий процес?

2. Які ви можете назвати здобутки і прорахунки державотворчого процесу на першому етапі?

3. Схарактеризуйте етапи конституційного процесу.

4. Яка мета Конституційного договору 1995 p.?

5. Яку форму правління, державного устрою і політичного режи­му визначає Конституція?

6. Які заходи для подолання кризи впроваджувалися в 1991-1994рр.?




Переглядів: 271

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проголошення незалежності України. Референдум 1 грудня 1991 р. і вибори Президента України. | Становлення владних структур. Законодавча і виконавча влада.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.