МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Координатори ECTSУ кожному навчальному закладі призначається координатор ECTS від закладу і від кожного факультету. Їхня роль полягає у вирішенні адміністративних та академічних аспектів ECTS на відповідному рівні і наданні консультації студентам. Координатор від закладу відповідає за вищий рівень контактів, в тому числі міжнародних. Координатор від факультету підтримує ділові зв’язки зі студентами та викладачами факультету й займається, більшою мірою, практичними й навчальними аспектами реалізації ECTS. Він більш детально інформує студентів про ECTS, забезпечує студентів інформаційними пакетами, що надійшли від закладів-партнерів, пояснює процедуру визнання освіти та оформлення документів (навчальний контракт, перелік оцінок дисциплін) і т. і. Він здійснює зв’язок між своїм та закордонним закладом (обмін заяв і підписаних копій, обговорення програм навчання, підготовка переліку оцінок дисциплін для тих, хто виїжджає або повертається). 4.3. Загальна характеристика основних документівECTS 4.3.1. Інформаційний пакет Кожен заклад, що приєднався до Болонського процесу, повинен підготувати інформаційний пакет, призначення якого – ознайомлення майбутнього користувача з ВНЗ з метою вибору того, котрий найбільш відповідає його цілям щодо навчання. Такі пакети повинні систематично (щороку) оновлюватися і бути легкодоступними для всіх зацікавлених осіб (друкований та/або електронний варіант). Ця інформація готується на рідній та англійській мовах. Перелік елементів інформаційного пакету та пояснення до його складання І. Навчальний заклад. А. : Повні дані з номерами телефонів, кодами країни та міста, електронна адреса. Карта міста чи його центру або університетського містечка. Б. : Часові межі навчального року, програми курсу, основні періоди складання сесій і канікул. В. : Вичерпна інформація для встановлення ділових зв’язків, включаючи години, коли можна зв’язатися з координатором особисто. Г. : Стисла історія ВНЗ, опис його розміру, статусу, організацій та структури. Ґ.: Інформація для визначення можливостей програм навчання: Термін подачі заяв; строки реєстрації і подачі документів; подробиці щодо підготовчої програми чи вступного курсу; лінгвістичні вимоги, включаючи рівень майстерності, який рекомендується чи вимагається, будь-які завірені посвідчення про набуті навички, тести і таке інше; інформація про фінансові витрати студентів. ІІ. Загальна практична інформація А. : Формальності, прийняті в країні, що приймає. Точна інформація щодо формальностей для поселення, навчання, праці, для реєстрації і т. і. Б. : Інформація про проїзд. Інформація: куди, коли і до кого з’явитися по приїзді. В. : Вартість проживання. Показник середньої вартості проживання. Можливі видатки за основними статтями, які потрібно передбачати у бюджеті студентів; інформація про особливі зручності (кафе і т. ін.). Г. : Забезпечення житлом. Інформація про осіб та встановлення контакту з ними щодо поради і допомоги у пошуках житла. Порівняльні ціни на житло, пов’язані з ним формальності і витрати. Ґ. : Здоров'я, страхування. Інформація про умови, за яких студенти можуть користуватися медичним обслуговуванням; адреси служб, куди можуть звернутися студенти з особливими потребами; інформація про умови одержання страховки та про альтернативи, доступні для страхування здоров'я і життя від інших факторів ризику там, де державне забезпечення виявляється неадекватним. Д. : Умови для навчання у закордонному закладі. Можливості та місцезнаходження бібліотеки, плата за користування нею, години роботи, умови користування книгами; лабораторії та інші технічні можливості. Е. : Інша практична інформація. Інформація про банки, громадський транспорт і т. ін. Є. : Позапрограмна діяльність та дозвілля. Коротке посилання на студентський союз чи інші студентські асоціації (пункти для контактів, формальності та умови членства), спортивну і культурну діяльність. Додаткова інформація про види дозвілля може надаватися окремо. ІІІ. Факультет. А. : Загальний опис факультету. Координатор ECTS від факультету: вичерпна контактна інформація. Стислий опис: структури та організації факультету, умови для навчання, перелік програм з присвоєнням ступенів і тривалості навчання, основних методів викладання і навчання, оцінювання, практики, написання кваліфікаційної роботи. Б. : Структура ступеня. Часові межі навчального року, програми курсу, основні періоди складання сесій і канікул. Кваліфікація. В. : Індивідуальні розділи курсу. Всі розділи курсу мають бути включені до інформаційного пакета. Вони визначаються факультетом, групуються у модулі чи блоки у рамках глобальної структури курсу. Хоча самі наукові дослідження вилучені з ECTS, студенти можуть виконувати відповідну роботу, необхідну для одержання ступеня, на такі варто звернути увагу в інформаційному пакеті. Опис індивідуальних розділів курсу повинен містити таку інформацію: 1. Ідентифікація – назва розділу і його код (якщо є). 2. Чіткий опис змісту кожного розділу: стисло, але детально. 3. Рівень розділу курсу може визначатися через посилання на: а) попередні умови: рівень попередніх знань, попередні курси; б) цілі та завдання: опис результатів навчання, що передбачаються з кожного розділу курсу з огляду на досягнення цілей і виконання завдань; в) бібліографію: книги чи інші навчальні матеріали для вивчення певного розділу курсу. 4. Мають бути задекларовані обов’язкові курси та факультативні (тобто яких вимагається вивчити лише певну кількість). 5. Повна інформація про викладачів, залучених до викладання кожного розділу курсу. 6. Загальна кількість часу на вивчення певного розділу курсу з розподілом на кількість годин на тиждень. 7. Детальна інформація про методики викладання, про методи навчання і години, виділені на тиждень, кількість тижнів на лекції, години на консультації та умови індивідуального консультування; семінари, лабораторні роботи, дипломний проект чи галузеву практику; всі види практичної діяльності; інші методи. 8. Характер, тривалість, вибір часу і форми оцінювання. Періоди екзаменаційних сесій, процедури і формальності, пов'язані з ними, наприклад, крайній термін для реєстрації. Особливі пільги, наприклад, мова, якою дозволяється складати іспити, користування словниками і т. ін. (треба надати перелік пільг). Вимоги до кваліфікаційних робіт; студенти повинні володіти інформацією про те, як будуть оцінюватися результати проходження практики і таке інше. 9. Мова. Необхідно вказати будь-який розділ курсу, що пропонується іншою, ніж рідна, мовою. 10. Рейтинг кредиту повинен призначатися для всіх розділів курсу на базі 60 кредитів на 1 навчальний рік. Рейтинг повинен даватися солідним проектам (кваліфікаційним роботам, дисертаціям, лабораторним роботам, виробничій практиці і т.д.) у межах розділів. ІV. Словник термінології інформаційного пакета може бути корисним для зникнення непорозумінь. Наприклад, термін “семінар” у різних країнах може мати різне значення. V. Приклади успішного впровадження. Приклади структури курсу з присвоєнням ступеня додаються разом з прикладами опису його індивідуальних розділів. Це – моделі хорошої практики, пристосованої до потреб окремих закладів. Читайте також:
|
||||||||
|