МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Кредити ECTSБітехнологічне виробництво вітамінів • Біотехнологічно отримують β-каротин, рибофлавін і ціанкобаламін. • При виробництві кормового мікробіологічного білка: 1) додатково отримують ліпіди, в склад яких входять жиророзчинні вітаміни; 2) дріжджі, отримані з гідролізату рослинної сировини опромінюють УФ, при цьому ергостерин перетворюється у ергокальциферол (вітамін D2). Виробництво β-каротину • Перше промислову виробництво у 1956 році в Швейцарії. • У 1983 році в США (Food and Drug Agency) β-каротин затверджено як біодобавку. • У 2000 році – в 117 країнах світу. • В Україні у 1977 році на Верхньодніпровському крохмально-паточному комбінаті запущено цех по виробництву каротину потужністю 1000 кг в рік (72,5 тон біомаси в рік). Випускають “каротин мікробіологічний”, який містить 180-200 мг% каротину. Продуцент Blakeslea trispora (гриб). Крім каротину в препараті є білок (16-30%) та інші вітаміни. Продуценти каротину: • Мукоровий гриб Blakeslea trispora (3200 мг на 1 л середовища). • Бактерії Rhodosscudomonas acidophilia (4-6 мг каротиноїдів на 1 л середовища). • Дріжджі (0,3 мг на 1 г сух. реч.) • Міцеліальні гриби (0,25-1,5 мг на 1 г сух. реч.) • Водорості – в Японії і Австралії. Кредити ECTS є числовим еквівалентом оцінки (від 1 до 60), призначеної для розділів курсу, щоб охарактеризувати навчальне навантаження студента, що вимагається для завершення вивчення курсу. Це відображення кількості роботи, якої вимагає кожен блок курсу відносно загальної кількості роботи для завершення повного року академічного навчання у ВНЗ (тобто лекції, практичні роботи, семінари, консультації, виробнича практика, самостійна робота (вдома чи у бібліотеці), екзамени чи інші види діяльності, пов’язані з оцінюванням). Кредити ECTS – це відносне, а не абсолютне мірило навчального навантаження студента, що лише визначає, яку частину загального річного навчального навантаження займає один блок курсу у ВНЗ чи на факультеті, який призначає кредити. У ECTS 60 кредитів становить навантаження на 1 навчальний рік, тобто 30 кредитів на семестр і 20 кредитів на триместр. Призначення кредитів ECTS Кредити ECTS потрібно розподіляти за принципом "від найбільшого до найменшого". За відправну точку слід брати повну структуру програми і звичайну модель курсів в рамках офіційної тривалості навчання. За певних обставин призначення кредиту ECTS може бути простою математичною чи механічною дією, за інших – може бути потреба у переговорах на рівні факультету чи закладу. Кредити ECTS призначаються усім наявним розділам курсів (обов’язковим і факультативним), дипломному проекту, кваліфікаційній роботі і виробничій практиці. Між кредитами ECTS і рівнем та складністю розділу курсу немає жодного зв’язку. В інформаційному пакеті є інформація про мету і завдання курсу, знання, якими повинен володіти студент, методи викладання і навчання, форма оцінювання та опис змісту курсу. Кредити ECTS базуються не тільки на аудиторних годинах, а й на загальному навчальному навантаженні, що генерує ці години, тобто 2 кредити можуть становити: 24 години ауд. занять + 6 годин консультацій + 42 годин самостійної роботи, або 24 лекційні години + 24 години практичних занять + 24 години самостійної роботи. Коли робота над дипломом не може контролюватися значною мірою, найлегше розглянути питання про те, яку частину року потрібно використати, щоб завершити проект на базі денної форми навчання, тобто міркувати "тижнями", а не "годинами". Факультативні курси оцінюються кредитами так, як і обов’язкові, бо факультативний курс одного ВНЗ може бути основним або обов’язковим в іншому. У деяких ВНЗ студентам дозволяють розділити екзамени між різними екзаменаційними періодами чи навіть відстрочити їх для додаткового вивчення розділів курсу. Приїжджі студенти, зазвичай, не володіють цією гнучкістю, оскільки перехід має статися за наявності результатів. Там, де будь-яка з цих ситуацій могла б поставити приїжджих студентів у гірші умови у плані успішності порівняно з місцевими студентами і створити труднощі в одержанні 60 кредитів, точку зору треба прояснити в інформаційному пакеті, аби студент і координатори могли розробити програму, яка є реальною щодо перспективи навчального навантаження, але не ставитиме в невигідне становище студента, який навчається за програмою обміну. Присвоєння студентам кредитів ECTS Кредити ECTS призначаються для розділів курсу, але студентам вони присвоюються лише за умови завершення курсу з відповідним оцінюванням, а не просто за відвідування занять чи перебування за кордоном. Процедура оцінювання може проводитися у різних формах: письмові чи усні екзамени, курсова робота, презентації на семінарах, інформацію про які слід включити до інформаційного пакета. Студенти, які проводять один семестр або один рік у закордонному закладі, можуть мати ускладнення, якщо вони подолали лише частину розділу курсу і не можуть ні бути оціненими з нього, ні отримати кредити ECTS. У такому випадку ВНЗ, які входять до Болонського процесу, можуть переробити свої ступеневі програми таким чином, щоб вони стали більш доступними для приїжджого студента. Повне визнання освіти передбачає можливість заміни закордонними екзаменами екзаменів у місцевому ВНЗ. Інколи з тієї чи іншої причини (наприклад, різниця у діапазоні предметів) екзамени не можуть бути замінені офіційно. У таких випадках місцевий заклад надає студентові гарантії, що екзамени у закордонному закладі будуть визнані, наприклад, через надання часткових пільг на складання іспитів у місцевому закладі. Перезарахування кредитів ECTS Перелік оцінок дисциплін кожного студента до і після навчання за кордоном представляється у місцевий ВНЗ і навпаки. Копії цих переліків додаються до особистої справи студента. Навчальний контракт дає студентові авансом гарантію, що кредити для затвердженої програми навчання будуть перезараховані. Сьогодні успішно діють дві практично виправдані моделі: 1. Місцеві ВНЗ дотримуються моделі курсу "рік за роком" чи "семестр за семестром". Тут навчальний контракт між закладами і студентом дозволить блок вибраних розділів курсу замінити роком чи семестром у місцевому закладі. Встигаючий студент після повернення одержить блок кредитів, який можна внести до його офіційних документів, і така інформація матиме для нього вагоміше значення, ніж перелік індивідуальних розділів курсу. Таким чином здійснюється повне визнання навчання. 2. Інші місцеві ВНЗ визначають свою кваліфікацію на основі розділів курсу, який необхідно пройти і здати протягом певної кількості років. Вони будуть внесені до навчальних контрактів поруч з розділами із закордонного курсу. Після повернення встигаючому студентові присвоюється кредит, що відповідає розділам курсу місцевого ВНЗ. Загальну кількість кредитів, визнаних у такий спосіб, слід зіставити із загальною кількістю кредитів, присвоєних закордонним закладом. ВНЗ вибирають ту модель, яка відповідає всім їхнім вимогам. Якщо студент повертається з меншою кількістю кредитів, ніж він сподівався, то питання його успішності належить до компетенції ВНЗ і вирішується відповідно до його правил. У випадку серйозної невідповідності студент може повторити період навчання у вітчизняному ВНЗ. Читайте також:
|
||||||||
|