МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Специфікація регресійБудь-яке економетричне дослідження починається зі специфікації моделі, тобто з формулювання виду моделі, виходячи з відповідної теорії зв'язку між змінними. Іншими словами, дослідження починається з теорії, яка встановлює зв'язок між явищами. Насамперед з усього кола факторів, що впливають на результативну ознаку, необхідно виділити фактори, які найбільш істотно впливають на результативну змінну. Парна регресія достатня, якщо є домінуючий фактор, який і використовується в якості пояснюючої змінної. Припустимо, що висувається гіпотеза. про те, що величина попиту у на товар А перебуває у зворотній залежності від ціни х, тобто: У цьому випадку необхідно знати, які інші фактори вважаються незмінними, можливо, надалі їх доведеться врахувати в моделі і від простої регресії перейти до множинної. У рівнянні регресії кореляційний по суті зв'язок ознак представляється у вигляді функціонального зв'язку, вираженого відповідною математичною функцією. Практично в кожному окремому випадку величина у складається з двох доданків: де, – фактичне значення результуючого показника; – теоретичне значення результативної ознаки, знайдене виходячи з відповідної математичної функції зв'язку у і х, тобто з рівняння регресії; – випадкова величина, що характеризує відхилення реального значення результативної ознаки від теоретичного, знайденого за рівнянням регресії. Тому від правильно обраної специфікації моделі залежить величина випадкових помилок: вони тим менше, чим більшою мірою теоретичні значення результативної ознаки підходять до фактичних даних у. До помилок специфікації буде відноситися не тільки неправильний вибір тієї чи іншої математичної функції для , а й недооблік в рівнянні регресії якогось істотного фактора, тобто використання парної регресії замість множинною. Так, попит на конкретний товар може визначатися не тільки ціною, але і доходом на душу населення. У парній регресії вибір виду математичної функції може бути здійснений трьома методами: • графічним; • аналітичним, тобто виходячи з теорії досліджуваного взаємозв'язку; • експериментальним.
|
||||||||
|