Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблема вибору інструментів

• Інструменти повинні братися поза моделлю;

• Вимоги до інструментів суперечливі: якщо змінні Z сильно корелюють з X, а X корелюють з У, як наслідок Z будуть сильно корелювати з У, а отже , корелюють з похибкою.

Наслідки суперечності вимог до інструментів:

• Або інструменти екзогенні (немає кореляції з похибкою), однак вони слабкі (слабо корелюють з X)

• Або інструменти сильні, але ендогенні (сильно корелюють з похибкою)

Приклади інструментів

• Для освіти (освіта в сім'ї , місяць народження);

• Для ціни (лаги реклами, лаги ціни, ціни на інших ринках)

Різні інструменти часто призводять до різних результатів.

Інструменти є слабкими, якщо:

- вони не володіють високою пояснювальною силою стосовно ендогенних регресорів;

- число інструментів занадто велике.

Проблеми використання інструментів

Три «пастки» слабких інструментів:

1) зміщення оцінок двокрокового МНК в кінцевих вибірках;

2) ендогенні;

3) погане асимптотичне наближення фактичного розподілу інструментальної оцінки

Зсув оцінок двокрокового МНК в кінцевих вибірках

• Зсув оцінок IV і ТSLS виявляється в тому ж напрямку, що і у оцінок МНК;

• Зсув на кінцевих вибірках є функцією від кількості інструментів;

• Чим більше слабких інструментів , тим більшим є зміщення.

Інструментальна оцінка може виявитися більш неконсистентною, ніж оцінка МНК у випадку, якщо інструменти корелюють з похибкою.

Неадекватність асимптотичних наближень

При слабких інструментах асимптотичне наближення ковараційної матриці оцінок буде більш реальним, оскільки оцінка володіє значною дисперсією ( неефективна). У таких умовах складно зробити адекватні висновки щодо статистичної значущості коефіцієнтів.

Перевірка якості інструментів

• Stock, Wright & Yogo (2002): F - статистика першого кроку TSLS (для регресії X на Z) повинна бути більше 10, тоді можна говорити про достовірність висновків щодо статистичної значущості оцінок другого кроку TSLS

• тест Хаусмана одночасно перевіряє екзогенність регресорів та релевантність інструментів, тому у випадку, коли основна гіпотеза відкидається не зрозуміло, що саме стало причиною.

• тести Наhn & Наusman (2002), Ebbes, Wedel (2005 ) базується на методі латентних змінних і може бути використаний для перевірки інструментів на слабкість та ендогенність, як одночасно, так і окремо.




Переглядів: 748

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самовідбір | Вибір кількості інструментів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.