МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проблема вибору інструментів• Інструменти повинні братися поза моделлю; • Вимоги до інструментів суперечливі: якщо змінні Z сильно корелюють з X, а X корелюють з У, як наслідок Z будуть сильно корелювати з У, а отже , корелюють з похибкою. Наслідки суперечності вимог до інструментів: • Або інструменти екзогенні (немає кореляції з похибкою), однак вони слабкі (слабо корелюють з X) • Або інструменти сильні, але ендогенні (сильно корелюють з похибкою) Приклади інструментів • Для освіти (освіта в сім'ї , місяць народження); • Для ціни (лаги реклами, лаги ціни, ціни на інших ринках) Різні інструменти часто призводять до різних результатів. Інструменти є слабкими, якщо: - вони не володіють високою пояснювальною силою стосовно ендогенних регресорів; - число інструментів занадто велике. Проблеми використання інструментів Три «пастки» слабких інструментів: 1) зміщення оцінок двокрокового МНК в кінцевих вибірках; 2) ендогенні; 3) погане асимптотичне наближення фактичного розподілу інструментальної оцінки Зсув оцінок двокрокового МНК в кінцевих вибірках • Зсув оцінок IV і ТSLS виявляється в тому ж напрямку, що і у оцінок МНК; • Зсув на кінцевих вибірках є функцією від кількості інструментів; • Чим більше слабких інструментів , тим більшим є зміщення. Інструментальна оцінка може виявитися більш неконсистентною, ніж оцінка МНК у випадку, якщо інструменти корелюють з похибкою. Неадекватність асимптотичних наближень При слабких інструментах асимптотичне наближення ковараційної матриці оцінок буде більш реальним, оскільки оцінка володіє значною дисперсією ( неефективна). У таких умовах складно зробити адекватні висновки щодо статистичної значущості коефіцієнтів. Перевірка якості інструментів • Stock, Wright & Yogo (2002): F - статистика першого кроку TSLS (для регресії X на Z) повинна бути більше 10, тоді можна говорити про достовірність висновків щодо статистичної значущості оцінок другого кроку TSLS • тест Хаусмана одночасно перевіряє екзогенність регресорів та релевантність інструментів, тому у випадку, коли основна гіпотеза відкидається не зрозуміло, що саме стало причиною. • тести Наhn & Наusman (2002), Ebbes, Wedel (2005 ) базується на методі латентних змінних і може бути використаний для перевірки інструментів на слабкість та ендогенність, як одночасно, так і окремо.
|
||||||||
|