МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
НеоглобалізмКонфліктогенність економічних протиріч. Існуючий комплекс конфлфктогенності визначається трьома основними характеристиками. По-перше, вони породжують протестні настрої і наміри самих різних рівнів і напрямків, по-друге, конфліктне, нестабільне середовище саме по собі є позитивною умовою, що сприяє багаторазовому зростанню прибутків для крупного транснаціонального капіталу, і особливо для зазначених форм квазіекономіки, а по-третє, створення обстановки нестабільності і конфліктності в регіонах, які не зараховують до Заходу, для світової олігархії необхідно з метою обґрунтування економічної і політичної неспроможності національних режимів і подальшого домінування в міжнародному співтоваристві. Разом з тим, очевидно, що політика соціальної деградації, відштовхування більшої частини працездатного населення на периферію світової цивілізації свідомо не має жодних перспектив і здатна бумерангом вдарити по інтересах розвинених країн. Її продовження буде виступати потужним осередком виникнення все нових соціальних конфліктів, регіональних зіткнень і локальних воєн, які при досягненні критичної маси можуть перетворитися на глобальне протистояння між країнами і народами світу. У силу значного розриву в рівні розвитку країн зростатиме затребуваність тероризму як засобу досягнення цілей боротьби. Зазначені негативні тенденції в глобальній економіці мають, на думку фахівців, об'єктивний характер і все більше втрачають контроль з боку міжнародних організацій та світової еліти. Звідси зрозуміло значення міжнародного антитерористичного права, заснованого на адекватній оцінці тероризму як негативного соціального явища і сутнісної характеристики глобальної економіки, оскільки правовий вплив на тероризм у цьому випадку передбачає вплив на негативні фактори в кризовому розвитку глобальної економіки.
З позицій соціології міжнародних відносин висвічується небезпека тероризму, що випливає з його природної «вбудованості» в міжнародні соціальні механізми. Підтвердженою є міжнародна сутність тероризму, його характеристика як міжнародного явища. Крізь призму основоположних принципів теорії міжнародних відносин найбільш чітко і переконливо об'єктивізується і матеріалізується зростаюча регулятивна функція тероризму в сучасному міжнародному житті з її глобалізаційними тенденціями. Вбачається корелятивний зв'язок тероризму з неоглобалізмом, оскільки останній, відображаючи виключно політичні цілі, пов'язані з глобальною владою, багато в чому побудований на насильстві (здебільшого на закамуфльованому або такому, що прикривається благими цілями на кшталт так званих «гуманітарних інтервенцій»), залякуванні і націленості впливу на невинних людей. Тероризм же, сутність якого і складають наведені ознаки, залежно від ситуації може виступати в ролі інструменту глобалізації або в ролі фактора, що її каталізує. Причому це супроводжується все більшим відходом від державно-центристської моделі бачення міжнародних відносин і її дискредитацією. У наростанні світової терористичної загрози як найбільш гострої форми міжнародних соціальних відносин втілилися соціальна протиприродність неоглобалізаціонних процесів, що несуть в собі тероризм, в яких політичних рішень як складової частини цих процесів змінити що-небудь не під силу. Тому роль міжнародного права, чітко сформульованого в сфері боротьби з тероризмом і охоплює своїм регулюючим впливом всі аспекти цього злочинного явища, важко переоцінити. Слід також зазначити, що соціальні теорії, в основі яких лежить вказівка на кризу капіталістичної світосистеми, настільки близькі пропонованому міжнародно-правовому антитерористичному механізму, що в їх ув’язці бачиться можливість уникнути катастрофічності при переході до нових форм світоустрою. Логіка реалізації тут бачиться у впливі на світові процеси через міжнародно-правове регулювання боротьби з тероризмом як продуктом, складовою і регулятивним чинником глобальної економіки. Важливо також, що з позицій такого підходу відкривається можливість диференційованої оцінки різних осередків терористичних конфліктів у ряді країн і регіонів світу. Видається, що окремі з них продукуються та підтримуються штучно, не відображають суті зазначеного глобального конфлікту і крім іншого мають на меті відвернути увагу від інших проблем, що загострюються, пов'язаних з необхідністю її розв'язання. Очевидно, що вирішення цих проблем зачіпає інтереси т.зв. ядра, тому перспективу тут можуть мати міжнародно-правові заходи в рамках описаного вище підходу. Він створює умови для об'єктивізації міжнародно-правових норм, що регулюють весь комплекс відносин у процесі боротьби з тероризмом.
|
||||||||
|