Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дослід 11. ДОБУВАННЯ АЦЕТИЛЕНІДУ АРГЕНТУМУ та АЦЕТИЛЕНІДУ КУПРУМУ

У пробірку вносять 3–4мл амоніачного розчину оксиду аргентуму, приготовленого з нітрату аргентуму та амоніаку:

AgNO3 + 3NH3 → [Ag(NHg3)2]OH + NH4OH.

Через цей розчин пропускають ацетилен.Утворю­ється сірий осад ацетиленіду аргентуму: CH≡CH + 2[Ag(NH3)2]OH→Ag–C≡C–Ag + NH4OH + 3NH3.

У пробірку наливають 2–3 мл амоніачного розчину хлори­ду купруму ( І ), приготовленого добавкою амоніаку до невели­кої кількості хлориду купруму ( І ) до повного розчинення. Через добутий розчин пропускають ацетилен. Розчин спочатку забарв­люється в червоний колір, а потім випадає червоний осад ацети­леніду купруму:

CH≡CH + 2[Cu(NH3)2 ]Cl → Cu–C≡C–Cu + NH4Cl + 3NH3.

Зробити висновок про властивості гідрогену при потрійному зв'язку.

 

Контрольні запитання:

1. Основні джерела алканів. Фракції нафти. Крекінг нафти.

2. Напишіть можливі структури загальної формули С6Н14.Назвіть ізомери за номенклатурою IUPAC.

3. Хімічні властивості алканів ( на прикладі гептану)

4.Навести приклади простих хімічних реакцій, за допомогою яких можна розрізнити пропан, пропен та пропін.

5. Напишіть схеми синтезу з ацетилену наведених нижче сполук:а) 1,1-дихлоретану, б) ацетальдегіду, в) пропіну, г) 2-бутіну, д) транс-2-бутену.

6.Напишіть структурні формули ізомерів пентену. Назвіть їх за номенклатурою IUPAC. Наведіть приклади цис- транс- ізомерів.

7. Напишіть по три реакції приєднання для а) 1-гептену, б) 2-метил-1-пентену.

8. Напишіть реакції 2-метил-1,3-бутатадієну з : а) 2 молекулами НBr ; б) Br2 ; в) 2 молекулами Н2О; г) 1 молекулою H2.

 




Переглядів: 1510

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослід 4. Знебарвлення бромної води. | АРОМАТИЧНІ ВУГЛЕВОДНІ ( АРЕНИ )

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.