МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ХІМІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ МОНОСАХАРИДІВ, ДИСАХАРИДІВ ТА ПОЛІСАХАРИДІВ
Реактиви й прилади: глюкоза; фруктоза; сахароза; крохмаль; клітковина; арабіноза; 10 % спиртовий розчин α-нафтолу; фенілгідразин; льодова оцтова кислота; солянокислий фенілгідразин; гідроксид і ацетат натрію; гуміарабік; анілін; резорцин; фелінгова рідина. Реактиви, й прилади: сахароза; мальтоза; лактоза; молоко; льодова оцтова кислота; фелінгова рідина; хлороводнева; сульфатна, нітратна кислоти; гідроксид натрію; нітрат аргентуму; амоніак; сульфат кобальту; сульфат нікелю; сульфат купруму; фільтрувальний папір. Реактиви і прилади: крохмаль; клітковина; анілін; флороглюцин; фелінгова рідина; йод; гідроксид барію; сульфатна, хлороводнева і нітратна кислоти; гідроксид натрію; амоніак; сульфат купруму; карбонат купруму; бульби картоплі; зерна кукурудзи; зерна пшениці; соснова скалка; фільтрувальний і газетний папір; вата; дерев'яні ошурки; висівки.
Дослід 1. ЯКІСНА РЕАКЦІЯ НА ВУГЛЕВОДИ 3 α-НАФТОЛОМ (реакція Моліша) В окремі пробірки беруть по 0,1–0,2 г різних вуглеводів: глюкозу, фруктозу, сахарозу, крохмаль, клітковину тощо. У кожну пробірку добавляють по 2–3 мл води і 3–4 краплі 10 % спиртового розчину α-нафтолу. Вміст пробірок перемішують і обережно, щоб рідина не змішалась, добавляють по 1,5–2 мл концентрованої сульфатної кислоти, що опускається на дно пробірки. На межі двох шарів спостерігається червоно-фіолетове кільце, що вказує на утворення фурфуролу. Реакцію з α-нафтолом дають всі вуглеводи. Поява забарвлення зумовлена розкладом молекули вуглеводу під дією концентрованої сульфатної кислоти з утворенням фурфуролу або його похідних, які вступають у реакцію конденсації з α-нафтолом, утворюючи забарвлені речовини.
Дослід 2. ОКИСЛЕННЯ МОНОЗ ОКСИДОМ АРГЕНТУМУ (реакція срібного дзеркала) У чисту пробірку, вимиту гарячим лугом і промиту дистильованою водою, наливають 3 мл амоніачного розчину гідроксиду аргентуму (див. дослід 4, лаб.роботи 10) і приливають рівний об'єм 3% розчину глюкози. Пробірку нагрівають на водяній бані при температурі 70–90 °С. Аргентум, що виділяється у процесі окислення глюкози, осаджується на стінках пробірки у вигляді дзеркала:
|
||||||||
|