Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ХІМІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ МОНОСАХАРИДІВ, ДИСАХАРИДІВ ТА ПОЛІСАХАРИДІВ

 

Реактиви й прилади: глюкоза; фруктоза; сахароза; крох­маль; клітковина; арабіноза; 10 % спиртовий розчин α-нафтолу; фенілгідразин; льодова оцтова кислота; солянокислий фенілгідразин; гідроксид і ацетат натрію; гуміарабік; анілін; резорцин; фелінгова рідина.

Реактиви, й прилади: сахароза; мальтоза; лактоза; моло­ко; льодова оцтова кислота; фелінгова рідина; хлороводнева; сульфатна, нітратна кислоти; гідроксид натрію; нітрат аргентуму; амоніак; сульфат кобальту; сульфат нікелю; сульфат куп­руму; фільтрувальний папір.

Реактиви і прилади: крохмаль; клітковина; анілін; флоро­глюцин; фелінгова рідина; йод; гідроксид барію; сульфатна, хлороводнева і нітратна кислоти; гідроксид натрію; амоніак; сульфат купруму; карбонат купруму; бульби картоплі; зерна кукурудзи; зерна пшениці; соснова скалка; фільтрувальний і газет­ний папір; вата; дерев'яні ошурки; висівки.

 

Дослід 1. ЯКІСНА РЕАКЦІЯ НА ВУГЛЕВОДИ 3 α-НАФТОЛОМ

(реакція Моліша)

В окремі пробірки беруть по 0,1–0,2 г різних вуглеводів: глюкозу, фруктозу, сахарозу, крохмаль, клітковину тощо. У кож­ну пробірку добавляють по 2–3 мл води і 3–4 краплі 10 % спиртового розчину α-нафтолу. Вміст пробірок перемішують і обережно, щоб рідина не змішалась, добавляють по 1,5–2 мл концентрованої сульфатної кислоти, що опускається на дно про­бірки. На межі двох шарів спостерігається червоно-фіо­летове кільце, що вказує на утворення фурфуролу.

Реакцію з α-нафтолом дають всі вуглеводи. Поява забарв­лення зумовлена розкладом молекули вуглеводу під дією кон­центрованої сульфатної кислоти з утворенням фурфуролу або його похідних, які вступають у реакцію конденсації з α-нафто­лом, утворюючи забарвлені речовини.

 

Дослід 2. ОКИСЛЕННЯ МОНОЗ ОКСИДОМ АРГЕНТУМУ

(реакція срібного дзеркала)

У чисту пробірку, вимиту гарячим лугом і промиту дисти­льованою водою, наливають 3 мл амоніачного розчину гідроксиду аргентуму (див. дослід 4, лаб.роботи 10) і приливають рівний об'єм 3% розчину глюкози. Пробірку нагрівають на водяній бані при темпе­ратурі 70–90 °С. Аргентум, що виділяється у процесі окислення глюкози, осаджується на стінках пробірки у вигляді дзеркала:




Переглядів: 1913

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОЛІСАХАРИДИ (ПОЛІОЗИ, НЕСАХАРОПОДІБНІ ВУГЛЕВОДИ) | Дослід 3. ОКИСЛЕННЯ ГЛЮКОЗИ РЕАКТИВОМ ФЕЛІНГА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.