Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання.

АК (АВСD). АВСD – прямокутник

(за умовою). АD<АВ<АС.

Більші похилі мають більші проекції. Отже, КD= 6 см, КВ = 7 см, КС = 9 см.

Δ АВК – прямокутний, оскільки

АК (АВСD). Із Δ АВК за теоремою Піфагора маємо: АК = .

АВ = СD – за властивістю сторін прямокутника. Розглянемо Δ СDК.

СD (за теоремою про три перпендикуляри). Отже, ΔСDК – прямокутний.

Тоді за теоремою Піфагора:

СD = = = (см).

Отже, АК = = = 2 (см).

АK = 2 см (рис. 10).

Відповідь: 2 см.

 

 

 




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання. | ЗАДАЧІ НА ПЕРПЕНДИКУЛЯР І ПОХИЛУ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.