МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Богословська характеристика.Святкуючи свято Пресвятої Євхаристії Церква прославляє Христа утаєнного в чаші під видом хліба і вина, даного на поживу всім вірним. Прославляється найвищий ступінь переісточення Господа в Дари земні. Ісус Христос на Тайній Вечері встановив Пресвяту Євхаристію, щоб по всі часи приносилася в Церкві Свята Безкровна Жертва на згадку Його кровної жертви на Хресті та щоб бути духовною їжею для душ. ІІ Ватиканський Собор описує ціль започаткування Пресвятої Євхаристії так: «Наш Спаситель на останній Вечері, тієї ночі, коли Його було видано на смерть, установив Євхаристійну Жертву Тіла і Крові, щоб на всі віки, аж до другого свого приходу, повторяти Хресну Жертву, і таким чином довірити Церкві пам’ятку своєї смерті і воскресіння: таїнство побожності, знак єдності, зв’ язок любові, пасхальну гостину на якій Христос приймається, дух наповнюється ласки і дається нам завдаток майбутньої слави». «Ти, Чоловіколюбче, відкрив велику тайну свого воплочення, бувши на вечері з своїми повірниками, і сказав їм: їжте хліб життєдайний - це є Тіло моє, і пийте Кров життя вічного». Співається в першій стихирі свята на великій вечірні. І в подальших стихирах вечірні і утрені говориться про встановлення Тайни на останній Вечері. «Хто їсть моє Тіло і п’є мою Кров, той має життя вічне і я воскрешу його останнього дня». (Ів. 6, 54). Так пише євангеліст Іван слова Ісуса. Приймаючи отже Тіло і Кров Христа у Святому Причасті, через Нього ми єднаємося з Отцем і Святим Духом і отримуємо завдаток вічного життя. Свято Пресвятої Євхаристії святкується в другий четвер після свята Зіслання Святого Духа, або в наступну неділю по неділі Всіх Святих. Якщо святкуємо в неділю, то на Вечірні буде Литія. Це свято відноситься до рухомих свят, не маючи передсвяття, лише 7 днів посвяття. На Літургії виставляють Святі Тайни. Тропар свята: «Спомин про тебе, Христе Боже наш, засвітив світові день празничний. Від тебе бо рибалки навчилися приносити тобі безкровну жертву хліба і вина і так творити про тебе божественний спомин, який ми празнуємо, співаючи: Господи, - слава тобі!».
|
||||||||
|