МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Історичний розвиток.8 вересня за юліанським календарем (21 за новим стилем) у Палестині, в невеличкому містечку Назареті, у старого подружжя Йоакима і Анни народилася донька, яку Церква у всій Вселенній прославляє як Матір Божу і як наречену Святого Духа. Вересень - перший місяць церковного новоріччя, початок Богослужбового кола, що називається Індиктом. Восьмий день першого місяця має символічне значення: цифра 8 у піфагорійців і платоніків означала гармонію світу, а у християнських екзегетів - вічність. Восьмитисячолітній цикл в есхатології прийнято розглядати як початок і кінець часу. Час і матерія, що приховують, немов за завісою, царство вічності, наприкінці світової історії згорять у духовному полум'ї, відкривши дивну красу перетворення у Божественному світлі Всесвіту. Перший місяць церковного року - символ і знак того, що Діва Марія увійшла в цей світ як промінь Божественного світла, як Божественне одкровення, втілене у людській подобі, дивне і неповторне. Після народження Діви Марії світ став іншим. Вічність відкрила людству: Ісус Христос - Син Божий і Син Діви Марії. Хоч Різдво Пресвятої Богородиці можна, зі св. Андрієм Критським, назвати "початком празників", але по часу постання себе в Церкві це свято майже останнє серед дванадцятьох. Перша згадка про свято Різдва Пресвятої Богородиці ми зустрічаємо у V ст. на Сході від Прокла, патріарха Константинопольського, а на Заході - в требнику папи Галасія. Але це свідоцтво немає повної достовірності: правдивість слів Прокла підпадає дискусіям, а стародавні списки требника Галасія - значно пізніші за цього папу (не раніше VIII ст.). Свято з’явилося, мабуть, спочатку в грецькій Церкві і дуже скоро після того появилося в Римі, звідси і туди розповсюджувалось на інші Церкви. Відомості про святкування можна знайти також у записах святого Івана Золотоустого, Єпіфанія та Августина. У V ст. Анатолій, єпископ Константинопольський, написав на день Різдва Богородиці стихири, що їх і зараз співають у церкві. В VI ст. про святкування Різдва Богородиці згадує святий Григорій Двоєслов у своєму секрементарії. В цьому ж столітті Стефан Світоградський, в VII - Андрій Критський, Сергій, патріарх Констант., у VIII - Іоанн Дамаскин, Герман, патріарх Констант., у IX ст. - Йосиф Студит прославили Різдво Богородиці багатьма піснями, які і нині співають в церкві в дні святкування Різдва Діви Марії.
|
||||||||
|