Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Реабілітація хворих із розумовою відсталістю.

Проблеми лікування і реабілі­тації розумово відсталих дітей тісно взаємозв'язані та охоплюють широке коло медичних, педаго­гічних і соціальних заходів. Орга­нізацію всебічної допомоги таким дітям повинні здійснювати уста­нови охорони здоров'я, соціаль­ного забезпечення, загальної та професійної освіти.

Найважливішою умовою реа­білітації розумово відсталих дітей є раннє виявлення недуги, своє­часне та поетапне надання ліку­вальної та корегувально-педа­гогічної допомоги, яку має здійс­нювати мережа відповідних уста­нов, диференційованих з ураху­ванням віку і ступеня розумових вад. Ця мережа включає спеціалі­зовані дошкільні заклади, допоміжні школи та школи-інтернати для виховання та навчання олі­гофренів шкільного віку, спеціа­лізовані професійно-технічні учи­лища для розумово відсталих під­літків, а також інтернати соціаль­ного забезпечення для хворих із глибокою розумовою відсталістю.

Лікувально-педагогічна робо­та повинна формуватися для кожного конкретного випадку з урахуванням клінічних особли­востей захворювання, структури інтелектуального дефекту, осо­бливостей особи, мови і мотори­ки хворих. Велике значення в по­ліпшенні нервово-психічного розвитку дітей-олігофренів ма­ють логопедичні заходи, спрямо­вані на формування мовних функцій та усунення дефектів мови. При інтелектуальній недо­статності, що супроводжується соматичними, неврологічними та руховими аномаліями, велике значення має лікувальна фізкуль­тура, що сприяє розвитку мотори­ки, координації рухів, уваги, емо­ційної сфери, зміцненню загаль­ного фізичного стану хворих.

Навчально-виховна робота в допоміжній школі-інтернаті вклю­чає початкові етапи трудового навчання, що займає одне з ос­новних місць у процесі підготов­ки розумово відсталих дітей до самостійної суспільно-корисної діяльності. Соціально-трудова адап­тація осіб із розумовим недороз­виненням має низку специфіч­них особливостей, вимагає спеці­альних послідовних прийомів і методів професійного навчання з подальшим поступовим включенням підлітків у самостійну трудову діяльність.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мультифакторіально обумовлена розумова відсталість. | Затримка психічного розвитку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.