МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ КУХОНІ ПАК-200При надходженні в експлуатацію кухні підлягають "випалу", тобто роботі без приготування їжі, для чого кухні повинні бути піддані контрольному огляду так само, як і при повсякденній роботі. На час обгорання консерваційного змащення і прожарювання теплоізоляції (каолінової вати), що містить емульсоль, що виділяє гази при температурі 200-300°С, необхідно відкрити двері, вікна, вентиляційні люки і не знаходитися поблизу теплового блоку. Для заправлення паливного бака необхідно відкрити аварійний кран для скидання тиску повітря і зняти кришку з заливальної горловини. Через лійку з фільтром залити паливо в бак не більше 35 л. Щільно загорнути кришку горловини і закрити аварійний кран. Наявність палива в баці перевіряється щупом з ціною розподілу між двома ризиками 5 л. Перед виміром рівня палива необхідно скинути тиск у баці, відвернути кришку, вийняти щуп і визначити кількість палива. Постійно стежити за справністю з'єднань паливної системи і форсунок і не допускати скупчення рідкого палива в зольникові коробці й у піддоні теплового блоку. Варто періодично перевіряти рівень мастила в котлі для другого блюда і поповнювати його до норми. При закипанні води в котлах для приготування їжі і кип'ятильнику кухонь ПАК-200 і ПАК-170 необхідно відкрити крани паровідводів для можливості виведення пар у міжстінний простір димаря . У кухнях ПАК-170М пар з котлів віддаляється через паровипускні клапани. Заправлення водою системи водопостачання виробляється ручним насосом. Вода може подаватися безпосередньо в чи баки котли для приготування їжі і кип'ятильник, а також з баків у котли і кип'ятильник. При заборі води від зовнішніх джерел надягають на водозабірний штуцер, виведений назовні кузова-фургона, гумовий усмоктувальний шланг довжиною 6 м і відкривають прохідний кран перед насосом. Якщо воду подають в основний бак, то повинні бути закриті водорозбірний і прохідний крани для добору води з бака і відкритий прохідний кран подачі води в бак. При перекачуванні води з основного бака в котли і кип'ятильник надягають напірний шланг довжиною 2 м на водорозбірний кран, відкривають його і кран подачі води з бака, а кран подачі води в бак закривають. В аварійних випадках баки, котли для приготування їжі і кип'ятильник водою заповнюють вручну цебрами. У кухні ПАК-200 регулювання тяги, обігріву кип'ятильника і духовки роблять шиберами, управління якими виведено по обох сторін теплового блоку. Шибери фіксують положення: правий - "Кип'ятильник" ("Відкр.", "Закр."); лівий - "Духовка" ("Відкр.", "Закр.").
Кухня автомобильная КА-125призначена для готування їжі з 2-3 -х перших і других блюд і окропу для чаю в польових умовах. Кухня змонтована на шасі автомобіля підвищеної прохідності ГАЗ-66. Усі технологічне обладнання кухні розміщене в кузові-фургоні ГАЗ-66. Він має вхідні двері, вікна, припливно-витяжну вентиляцію, люки для видачі їжі, освітлення і сигналізацію до водія. Кухня автомобільна КА-125 складається з основного і допоміжного обладнання. До складу основного обладнання входять теплове обладнання (казани для приготування їжі, кип'ятильник, жарочна шафа і жарочна плита/; парогенератор; паливна система; система водопостачання; вентиляція й електрообладнання. До складу допоміжного обладнання входять: шафи для хліба, сухих продуктів, овочів, обробні столи, шафи для збереження кухонного інвентарю і посуду, мийка, шафа для миючих засобів та роздівалка. Теплове обладнання призначено для теплової обробки продуктів. Воно розміщене в передній частині кузова і працює по замкнутій системі парового обігріву. До складу теплового блоку входить: два котла для приготування їжі; кип'ятильник; кип'ятильник, жарочна шафа, жарочна плита з топкою; парогенератор. Котли для приготування першого і другого блюда виготовлені з нержавіючої сталі до мають прямокутну форму. Простір між стінкою внутрішнього котла і зовнішнім корпусом, служать паровою камерою, що гріє, що заповнюється порою низького тиску, що обігріває котел. Джерелом пари є парогенератор. Котел має кришку з гвинтовим запором і гумовим ущільненням. Контроль за тиском пари в паровій камері здійснюється по манометрі. Кип'ятильник призначений для одержання окропу, а також для забезпечення мийки гарячою водою. Кип'ятильник має прямокутну форму і виготовлений з нержавіючої сталі. Усередині кип'ятильника поміщений колектор зібраний із нахилених труб, по яких проходить пару. Початок закипання води в кип'ятильнику встановлюється по вихідній парі з паровідвідної трубки. Жарочна плита з топкою - призначена для готування їжі в наплитній посуді. Топка плити складається з колосникової камери, зольника і форсунки КГФ-ЗМ, що працює на рідкому паливі. Плита може працювати і на твердому паливі. Жарочна шафа - призначений для високотемпературної обробки продуктів. До нього придаються противні з кришками. Вони встановлюються усередині шафи на решітки. Шафа нагрівається топковими газами, що відходять від жарочної плити. Водяні пари і гази, що утворяться при жарінні продуктів, віддаляються через отвір в ручці дверець. Парогенератор - призначений для одержання пари тиском 0,5 кг/см2. /0,05 МПа/, що використовується для нагрівання котлів і кип'ятильника, а також для розпилення рідкого палива в парових форсунках парогенератора і плити. ' У КА-125 парогенератор розташований горизонтально і являє собою циліндр, усередині якого поміщена жарова труба. Циліндр заповнюється водою. Контроль за рівнем води в парогенераторі здійснюється по водомірному склу і пробному кранику. Топкові гази, омивають жарову трубу, нагрівають її, що приводить до нагріву веди. Верхня частина корпуса парогенератора утворює парозбірник, відкіля пару через патрубок і трубах надходить до споживачів пари. Для підживлення парогенератора водою, при зниженні рівня води, використовується ручний насос. Злив води з парогенератора здійснюється через вентиль унизу циліндричного корпуса. Паливна система - призначена для збереження рідкого паливі і подачі його до форсунок парогенератора і жарочної плити. Вона складається з трьох баків ємністю 20 л кожний, приладів тиску, кранів, вентилів, трубопроводів і форсунок до КГФ-ЗМ. Паливні баки змонтовані під кузовом-фургоном. Подача палива до форсунок здійснюється під тиском стиснутого повітря, що надходить з ресивера автомобіля, через редуктор. При цьому тиск в системі створюється рівним 2 кг/їм . Контроль за, тиском у паливній системі відбувається по манометру. Для аварійного перекриття паливної магістралі передбачений вентиль усередині куэова-фургона. Паливні баки, ресивер і паливний фільтр має пробки для зливу води і механічних домішок палива. Скидання тиску в системі виконується спеціальним вентилем. Система водопостачання – призначена для забору води від зовнішніх джерел, забезпеченні водою обладнання, кип'ятильників, мийних ванн, а також для заправлення і підживлення парогенераторів під час роботи. Система водопостачання кухня КА-250 складаються з бака для води на 400 літрів, ручного насоса: видаткового бака для мийки посуду холодною водою, змішувача мийки, заправних пристроїв бака для підживлення парогенератора і мотопомпи. Бак з водою /400 л/ розташований уздовж передньої стінки кузова за котлами. У видатковому баці на 50 л зберігаються та перевозяться вода для мийки, що надходить у змішувач самопливом. Заправлення водою котлів здійснюються ручним насосом чи вручну через заливальну горловину. Заправлення котлів також здійснюється вручну. Підживлення водою парогенератора відбувається самопливом е бачка підживлення. Допоміжне обладнання - призначене для збереження і обробки продуктів, збереження кухонної посуду й інвентарю. До складу його входять шафи для збереження продуктів, інвентарю, спецодяг і посуди. Електрообладнання кухні забезпечує освітлення кузова-фургона в темні години доби /12В/, світломаскування і сигналізацію. Вентиляція кухні припливно-витяжна комбінована /Припливна – примусова, а витяжна - природна/. Вона складається з двох припливних вентиляторів та двох витяжних люків, що відкриваються, змонтованих у даху кузова-фургона.
Технічна характеристика КА - 125 1. Кількість людей, що задовольняються, чол. – 125 2. Ємність котла для 1 блюда, л – 100/80/ повна/раб./ 3. - " - для 2 блюда, л – 50/45 /повна/раб./ 4. Ємність кип'ятильника, л – 130/110 - " - 5. Витрата палива, кг/год – 7.... 10 /гас, дизельне/ 6. Час закипання води у котлах, хв. – 33/15 /, 60 к. м?. 7. Вага кухні в спорядженому стані, кг – 5710 8. Ємність паливного бака, л – 20x3=60 9. Ємність бака для води, л – 110.
|
||||||||
|