Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційна структура управління

Ефективність діяльності соціальних служб суттєво залежить від типу використовуваної організаційної структури керування. Під організаційною структурою управління (ОСУ) соціальною роботою розуміється сукупність елементів органу управління і стійких зв'язків між ними, що забезпечує її цілісність, зберігання основних властивостей при різноманітних внутрішніх і зовнішніх змінах. Основні вимоги до ОСУ: мінімальна кількість ланок і рівнів управління, чіткий розподіл функцій, усталеність, безперервність, оперативність і гнучкість управління.

Основними типами ОСУ, які можуть бути використані при управлінні соціальною роботою, є такі: лінійні, функціональні, дивізіонні, проектні й матричні. Лінійні структури, найпростіші й економічніші, можуть бути використані на нижніх рівнях однотипної діяльності. Для керування різнотипними видами соціальної роботи на нижніх рівнях застосовуються функціональні організаційні структури управління, на верхніх – дивізіонні. Проектні структури доцільно застосовувати при керуванні новими або короткочасними видами соціальної роботи. Найбільш прогресивними є матричні ОСУ, які можуть бути ефективно використані при проектуванні й удосконаленні організації органів соціального захисту, науково-дослідних і проектних закладів.

Для створення ефективної системи соціального захисту населення найважливішою умовою є структурне вдосконалення на різноманітних рівнях управління соціальною роботою. Усього можна виділити три рівні керування:

- верхній, інституціональний, рівень – це Україна і Кримська автономія;

- середній, управлінський, рівень – це регіон, тобто органи соціального захисту областей, міст, районів;

- низовий рівень – це соціальні організації, різноманітні недержавні (благодійні) громадські організації.

На кожному з цих рівнів управління соціальною роботою здійснюється в межах трьох гілок влади:

- законодавчої, в особі органів системи представницької влади;

- виконавчої, в особі Президента України і його владних структур, органів регіонального управління й органів місцевого самоврядування;

- судової [8, 304 – 305].

 




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції управління | Організаційні методи управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.