Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Система освіти в Україні

План

1. Поняття системи освіти, її обумовленість потребами суспільства.

2. Основні принципи системи освіти в Україні.

3. Основні ланки системи освіти. Типи навчальних закладів.

Література

1. Закон України « Про освіту».- К., 1991

2. Т.І.Поніманська. Дошкільна педагогіка. Навчальний посібник .- К., 2004.

 

Освіта – основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.

Мета освіти – всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, підвищення його освітнього рівня, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями.

Система освіти – сукупність усіх навчальних закладів, наукових, науково-методичних установ, науково-виробничих підприємств, державних і місцевих органів управління та самоврядування в галузі освіти.

Основні принципи системи освіти в Україні:

1. Доступність для кожного громадянина усіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою.

2. Рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку.

3. Гуманізм. демократизм, перевага загальнолюдських духовних цінностей.

4. Зв’язок із світовою та національною історією, культурою, традиціями.

5. Незалежність освіти від політичних партій, громадських і релігійних організацій.

6. Науковий, світський характер освіти.

7. Інтеграція з наукою і виробництвом.

8. Взаємозв’язок з освітою інших країн.

9. Гнучкість і прогностичність системи освіти.

10. Єдність і наступність між усіма ланками системи освіти.

11. Безперервність і різноманітність освіти.

12. Поєднання державного управління і громадського самоврядування в освіті.




Переглядів: 898

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Розвиток особистості і виховання | Основні ланки системи освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.