МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
За концептуальними засадамиТрадиційні програми – базуються на усталених. загальновизнаних, перевірених часом підходах до організації та змісту освітнього процесу. Вони зрозумілі і доступні кожному педагогу. Альтернативні програми – розробляються на інших, порівняно із загальноприйнятими, вже відомими, філософсько-концептуальних засадах організації, змістового наповнення освітнього процесу, створення умов розвитку, виховання і навчання дітей (Вальдорфська педагогіка, система М. Монтессорі). Інноваційні програми – базуються на нових прогресивних концептуальних підходів, новому погляді на роль дитини і педагога в освітньому процесі (Державна базова програма «Я у Світі»). За пріоритетністю використання Основні програми конкретизують вимоги Базового компонента дошкільної освіти як державного освітнього стандарту для всіх форм здобуття дошкільної освіти. У них визначено основні концептуальні засади освітнього впливу на дітей, подано вікові психофізіологічні характеристики вихованців, пріоритетні завдання (розвивальні, навчальні, виховні), змістові складові освітньої діяльності з дітьми, орієнтовні обсяги змісту дошкільної освіти; наведено критерії розвиненості, вихованості й навченості дітей, що базуються на науково обґрунтованих нормативних показниках їхнього фізичного і психічного розвитку на кожному віковому етапі дошкільного дитинства, у тому числі дітей з особливими потребами. Основна програма може складатися з однієї частини – інваріантної, обов’язкової для реалізації у дошкільній освіти, або з двох частин – поєднувати інваріантну і варіативну, необов’язкову для широкої практики складову змісту дошкільної освіти. Додаткові програми можуть бути різної спрямованості, різнитися повнотою охоплення освітніх функцій і компонентів змісту дошкільної освіти. Вони базуються на основній програмі та доповнюють уточнюють, поглиблюють, розширюють її зміст в інваріантній та/чи варіативній частинах.
|
||||||||
|