МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
За особливостями спрямування й змістового наповненняКомплексні програми створюються відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. Вони окреслюють оптимальний комплекс розвивальних, виховних, навчальних функцій і змістових напрямів організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей до 6 (7) років, передбачають поступове ускладнення програмового змісту на кожному віковому етапі, зокрема: за лініями розвитку дитини: фізичним, соціально-моральним, емоційно-ціннісним, пізнавальним, мовленнєвим, художньо-естетичним, креативним; за різними видами діяльності дітей: ігрової, рухової, трудової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, образотворчої, музичної, театралізованої та ін. На сьогодні чинними є такі комплексні додаткові програми загальноукраїнського рівня впровадження: «Впевнений старт» (керівник Т. В. Панасюк), «Дитина в дошкільні роки» (науковий керівник К. Л. Крутій). Парціальні програми укладаються з дотриманням засад і вимог основної комплексної програми. Вони поглиблено висвітлюють один чи кілька її змістових компонентів, напрямів освітньої роботи (художньо-естетичного, фізкультурно-оздоровчого, пізнавального, етнокультурного, комунікативно-мовленнєвого чи ін.), доповнюючи зміст інваріантної чи/та варіативної частин основної або додаткової комплексної програми. Міністерством рекомендовані та схвалені для використання в роботі з дошкільниками такі парціальні програми: «Українотворець» (П. Кононенко, Л. Касян, О. Семенюченко); «Кольорові долоньки» (І. Ликова); «Дитяча хореографія» (А. Шевчук); «Англійська мова для дітей дошкільного віку» (Т. Шкваріна); «ЛЕГО-конструювання» (Т. Пеккер).
|
||||||||
|