Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



За особливостями спрямування й змістового наповнення

Комплексні програми створюються відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. Вони окреслюють оптимальний комплекс розвивальних, виховних, навчальних функцій і змістових напрямів організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей до 6 (7) років, передбачають поступове ускладнення програмового змісту на кожному віковому етапі, зокрема:

за лініями розвитку дитини: фізичним, соціально-моральним, емоційно-ціннісним, пізнавальним, мовленнєвим, художньо-естетичним, креативним;

за різними видами діяльності дітей: ігрової, рухової, трудової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, образотворчої, музичної, театралізованої та ін.

На сьогодні чинними є такі комплексні додаткові програми загальноукраїнського рівня впровадження: «Впевнений старт» (керівник Т. В. Панасюк), «Дитина в дошкільні роки» (науковий керівник К. Л. Крутій).

Парціальні програми укладаються з дотриманням засад і вимог основної комплексної програми.

Вони поглиблено висвітлюють один чи кілька її змістових компонентів, напрямів освітньої роботи (художньо-естетичного, фізкультурно-оздоровчого, пізнавального, етнокультурного, комунікативно-мовленнєвого чи ін.), доповнюючи зміст інваріантної чи/та варіативної частин основної або додаткової комплексної програми.

Міністерством рекомендовані та схвалені для використання в роботі з дошкільниками такі парціальні програми:

«Українотворець» (П. Кононенко, Л. Касян, О. Семенюченко);

«Кольорові долоньки» (І. Ликова);

«Дитяча хореографія» (А. Шевчук);

«Англійська мова для дітей дошкільного віку» (Т. Шкваріна);

«ЛЕГО-конструювання» (Т. Пеккер).




Переглядів: 697

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
За концептуальними засадами | За призначенням

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.