Загальні програми розробляються з метою реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти як державного освітнього стандарту при наданні дошкільної освіти у навчальних закладах і групах загального розвитку.
Спеціальні прогрими призначені для дошкільних навчальних закладів і груп компенсуючого типу.
Профільні програми визначають певний профіль діяльності навчального закладу/окремих груп, специфіку інших форм здобуття дошкільної освіти, їхня мета – програмовий супровід діяльності:
- дошкільних навчальних закладів з надання додаткових освітніх послуг;
- профільних дошкільних закладів;
- сезонних дошкільних закладів/груп;
- груп короткотривалого перебування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах;
- служб соціально-педагогічного патронату;
- здійснення родинного виховання тощо.
Експериментальні програми – будь-яка програма в період її апробації на предмет можливості та лояльності впровадження у масову практику дошкільної освіти.