Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



За рівнем впровадження

Загальноукраїнські програми рекомендовані для використання у практиці дошкільної освіти по всій території України.

Такий рівень впровадження мають усі основні комплексні загальні та спеціальні програми.

Регіональні програми створюються з метою повнішого задоволення потреб населення в освітніх послугах для дітей дошкільного віку певного регіону, однієї чи кількох сусідніх областей, району, мегаполіса, сільської місцевості, промислової, курортної, військової зон тощо.

Локальні програми мають обмежене використання – в окремих навчальних закладах, де надається дошкільна освіта.

Варіативними називають програми різних видів, які пропонують свої варіанти розв'язання освітніх завдань. З чинних програм варіативними є додаткові комплексні загальні програми всеукраїнського рівня впровадження «Дитина» і «Дитина в дошкільні роки».

 

Тема: Значення і завдання фізичного виховання дітей дошкільного віку

План

1. Значення фізичного виховання.

2. Традиції фізичного виховання в історії українського народу.

3. Завдання фізичного виховання.

4. Засоби фізичного виховання.

5. Умови фізичного розвитку дітей дошкільного віку.

Література

1. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 160-165, 167-171.

Фізичний розвиток – біологічний процес, який передбачає зміну морфологічних і функціональних ознак організму (кількісні і якісні зміни).

Фізичне виховання – організований педагогічний процес спрямований на морфологічне і функціональне вдосконалення організму, розвиток фізичних якостей, формування рухових навичок і вмінь, спеціальних знань в галузі фізкультури і спорту.

Завдання фізичного виховання

1. Охорона і зміцнення здоров’я.

2. Загартування організму.

3. Формування рухових умінь і навичок (біг, ходьба, стрибки, лазіння, метання).

4. Виховання культурно гігієнічних навичок.

5. Розвиток фізичних якостей: сила, спритність, витривалість, швидкість, гнучкість, влучність.

Засоби фізичного виховання:

1. Гігієнічні умови життя і діяльності.

2. Раціональне харчування і сон.

3. Загартовуючі процедури (сонце, повітря, вода).

4. Фізичні вправи.

5. Гігієнічна гімнастика.

6. Режим дня.

7. Рухливі ігри, спортивні розваги.

Умови повноцінного фізичного розвитку:

1. Правильний режим (охороняє від перевтоми).

2. Гігієна приміщення і ділянки ДНЗ.

3. Гігієна одягу і взуття дітей.

4. Раціональне харчування.

5. Медичний контроль і профілактика захворювань.

6. Єдність ДНЗ і сім’ї.




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
За призначенням | Тема: Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.