Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку

План

1. Поняття та значення культурно-гігієнічних навичок.

2. Обсяг і зміст культурно-гігієнічних навичок дітей різного віку.

3. Умови успішного формування культурно-гігієнічних навичок.

4. Прийоми формування культурно-гігієнічних навичок у дітей різних вікових груп.

Література

1. Організація режимних процесів у дошкільному навчальному закладі /упор. І.Ф. Кірсанова. – Х., 2010. - с. 25-31.

2. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 181-183.

 

Навичка – автоматизована дія, яка формується в результаті багаторазового повторення.

Культурно-гігієнічні навички це:

- Навички особистої гігієни.

- Навички культурної їжі.

- Навички догляду за речами.

Значення навичок

1. Чистота – запорука здоров’я, попередження інфекцій.

2. Гігієнічне виховання – основа санітарної культури, умова формування установки на здоровий спосіб життя.

3. Гігієнічне виховання – основа виховання естетичних поглядів, культури поведінки.

4. Швидкість формування корисних звичок з самого початку.

Умови успішного формування навичок:

- Правильний режим.

- Безперервність виховного процесу.

- Висока санітарна культура персоналу ДНЗ і батьків.

- Постійний контроль з боку медпрацівників.

- Єдність вимог з боку всіх дорослих.

- Гігієнічна обстановка.

- Санітарно-просвітницька робота серед батьків.

Методи і прийоми формування культурно-гігієнічних навичок.

Методи: показ і пояснення, приклад, роз’яснення, бесіда, дидактичні ігри, художнє слово, розгляд картин, демонстрування кінофільмів, вправи.

Прийоми: вказівка, оцінка, заохочення, потішки, вірші, загадки, проблемні ситуації.

 




Переглядів: 7190

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
За рівнем впровадження | Тема: Особливості побудови і організації режиму дня в ДНЗ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.