МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного вікуПлан 1. Поняття та значення культурно-гігієнічних навичок. 2. Обсяг і зміст культурно-гігієнічних навичок дітей різного віку. 3. Умови успішного формування культурно-гігієнічних навичок. 4. Прийоми формування культурно-гігієнічних навичок у дітей різних вікових груп. Література 1. Організація режимних процесів у дошкільному навчальному закладі /упор. І.Ф. Кірсанова. – Х., 2010. - с. 25-31. 2. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 181-183.
Навичка – автоматизована дія, яка формується в результаті багаторазового повторення. Культурно-гігієнічні навички це: - Навички особистої гігієни. - Навички культурної їжі. - Навички догляду за речами. Значення навичок 1. Чистота – запорука здоров’я, попередження інфекцій. 2. Гігієнічне виховання – основа санітарної культури, умова формування установки на здоровий спосіб життя. 3. Гігієнічне виховання – основа виховання естетичних поглядів, культури поведінки. 4. Швидкість формування корисних звичок з самого початку. Умови успішного формування навичок: - Правильний режим. - Безперервність виховного процесу. - Висока санітарна культура персоналу ДНЗ і батьків. - Постійний контроль з боку медпрацівників. - Єдність вимог з боку всіх дорослих. - Гігієнічна обстановка. - Санітарно-просвітницька робота серед батьків. Методи і прийоми формування культурно-гігієнічних навичок. Методи: показ і пояснення, приклад, роз’яснення, бесіда, дидактичні ігри, художнє слово, розгляд картин, демонстрування кінофільмів, вправи. Прийоми: вказівка, оцінка, заохочення, потішки, вірші, загадки, проблемні ситуації.
|
||||||||
|