Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Особливості побудови і організації режиму дня в ДНЗ.

План

1. Поняття режиму, його значення.

2. Педагогічні вимоги до режиму.

3. Показники вірно організованого режиму.

Література

1. Організація режимних процесів у дошкільному навчальному закладі /упор. І.Ф. Кірсанова. – Х., 2010. - с. 5-11.

2. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 175-178.

 

Режим – науково обґрунтований розпорядок життя, який передбачає раціональний розподіл в часі і послідовність різних видів діяльності та відпочинку.

Значення режиму:

- охороняє нервову систему від перевтоми;

- сприяє закріпленню культурно – гігієнічних навичок;

- формується «чуття часу»;

- утворюється «рефлекс на час» (покращується апетит, сон);

- сприяє вихованню організованості, дисциплінованості.

Педагогічні вимоги до режиму:

- відповідність природному ритму фізіологічних процесів дитячого організму;

- чергування активної діяльності і відпочинку;

- постійність, стійкість і визначеність головних елементів (сон, гімнастика, харчування, прогулянка, заняття).

- гнучкість (врахування сезону, віку, стану здоров’я).

«Гнучкий режим» це:

- динамічний режим для дітей;

- гнучкий графік роботи працівників;

- різна тривалість перебування дітей у групі.

Варіанти гнучкого режиму

1. «Рухоме в нерухомому».

2. Вільне відвідування дітьми ДНЗ за бажанням батьків.

3. «Мені добре» (комфортний режим).

4. «Увага! Небезпека!» (карантин).

5. «Ми самі» (відсутній помічник).

6. «Канікули» та ін.

Показники вірно організованого режиму:

- висока активність і працездатність дітей;

- хороше самопочуття, врівноважений стан;

- хороший апетит;

- міцний сон.

 




Переглядів: 1760

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку | Тема: Організація роботи в години ранкового прийому

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.