Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Особливості побудови і організації режиму дня в ДНЗ.

План

1. Поняття режиму, його значення.

2. Педагогічні вимоги до режиму.

3. Показники вірно організованого режиму.

Література

1. Організація режимних процесів у дошкільному навчальному закладі /упор. І.Ф. Кірсанова. – Х., 2010. - с. 5-11.

2. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 175-178.

 

Режим – науково обґрунтований розпорядок життя, який передбачає раціональний розподіл в часі і послідовність різних видів діяльності та відпочинку.

Значення режиму:

- охороняє нервову систему від перевтоми;

- сприяє закріпленню культурно – гігієнічних навичок;

- формується «чуття часу»;

- утворюється «рефлекс на час» (покращується апетит, сон);

- сприяє вихованню організованості, дисциплінованості.

Педагогічні вимоги до режиму:

- відповідність природному ритму фізіологічних процесів дитячого організму;

- чергування активної діяльності і відпочинку;

- постійність, стійкість і визначеність головних елементів (сон, гімнастика, харчування, прогулянка, заняття).

- гнучкість (врахування сезону, віку, стану здоров’я).

«Гнучкий режим» це:

- динамічний режим для дітей;

- гнучкий графік роботи працівників;

- різна тривалість перебування дітей у групі.

Варіанти гнучкого режиму

1. «Рухоме в нерухомому».

2. Вільне відвідування дітьми ДНЗ за бажанням батьків.

3. «Мені добре» (комфортний режим).

4. «Увага! Небезпека!» (карантин).

5. «Ми самі» (відсутній помічник).

6. «Канікули» та ін.

Показники вірно організованого режиму:

- висока активність і працездатність дітей;

- хороше самопочуття, врівноважений стан;

- хороший апетит;

- міцний сон.

 




Переглядів: 1680

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку | Тема: Організація роботи в години ранкового прийому

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.