Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



PARTICIPLE I

lexico-grammatical meaning of a process viewed as property of a substance or another process;

• formed with the help of the group suffix –ing, homonymous with that of the Gerund;

• has the categories of Voiceand Order (like then Gerund);

combinability

verb-like: P+N, N+P, P+Av

adjective-like: N+P, Av+P

adverb-like: Vb+P

• performs the syntactic functions of the Attribute, Adverbial, Predicative;

• can be part of analytical forms.

V-ing

In some contexts the difference between Participle I andthe Gerund is neutralized:

Do you mind my singing? Gerund

Do you mind me singing? – Participle I

Do you mind her singing? - ?

The Past Participle (PII) ia a non-finite form of the V which combines the properties of the V with those of the adj. it serves as a qualifying processual name. The PII ia a single form, havinf no paradigm of its own.




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
THE INFINITIVE | PARTICIPLE II

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.