![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Особливості оподаткування ЗЕО в різних країнах світуСьогодні більшість країн світу «перемістили» увагу з оподаткування доходів корпорацій на оподаткування доходів громадян і споживання Так, за період 2008-2010 pp. середні ставки корпоративних податків у світі. знизились до 24,99%, тоді як середні ставки податків на доходи громадян зросли до 29,4%, податків на споживання - до 15,61%. У розрізі окремих країн спостерігаються дещо різновекторні тенденції до пошуку оптимального податкового навантаження, адже, наприклад, якшо Швеція Великобританія, Португалія, Ісландія, Канада, Нова Зеландія, Алжир, Мексика, Україна збільшують оподаткування персональних доходів громадян, то Данія, Ізраїль, Хорватія, Азербайджан - знижують. в таблиці 11.2. Таблиця 11.2 Граничні ставки оподаткування по окремих країнах світу, %
Також в оподаткуванні процесів споживання спостерігаються деякі розбіжності, оскільки якщо Великобританія, Ісландія, Канада, Хорватія, Чехія, Швейцарія, Нова Зеландія, Португалія збільшують універсальні акцизи на товари, роботи і послуги, то Ізраїль та Україна - зменшують. Лише стосовно оподаткування прибутку юридичних осіб можна відмітити загальну тенденцію до скорочення податкового тиску на корпорації (Канада, Люксембург, Німеччина, Україна). Загалом, як свідчать дані табл. 11.3 у більшості країн світу податкові ставки на персональні доходи у 1,5-2 рази перевищують податкові ставки на корпоративний прибуток (за винятком Естонії, Єгипту, Бразилії, Албанії, Аргентини, Румунії, Болгарії, Гонконгу, Японії, Перу та Мальти, де вони практично однакові). Лише у деяких країнах СНД (зокрема, в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані), Чехії та Пакистані збереглася практика оподаткування персональних доходів за нижчими ставками, ніж корпоративних. Однак в Україні з 2011 р. Податковим кодексом сформована стратегія до поступового зменшення податків на юридичних і зростання податків на фізичних осіб. Незважаючи на численні пошуки різними економістами критеріїв оптимального оподаткування, яке б «влаштовувало» як державу, так і платників податків, на сьогодні немає єдиного усталеного теоретико-методологічного підходу в цьому питанні. Рівень податкового навантаження на економіки розвинених країн світу представлено та таблиці 11.3.
Таблиця 11.3.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|