МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
Ціни за різних умов конкуренції
На практиці й у той же час часто вживаються поняття не зв'язані ні з витратами, ні з ринковим підходом. Справедливі, або чесні, ціни - це ціни, що передбачають розумну або загальприйнятну норму прибутку або комісійних винагород, що включають у себе повагу до партнера, його праці й особистий внесок. Смішні ціни - це або різко завищені, або сильно занижені ціни, що не відповідають ні ситуації на ринку, ні якостям товару. Такі ціни виникають унаслідок дій некваліфікованого або нечесного продавця. Найбільш прийнятна ціна - це ціна, подальше підвищення якої продавцем приводить до неприйняття її покупцем, а зниження - до підвищеного понад звичайний інтересові покупця. Така ціна повинна привести і продавця, і покупця до угоди про доцільність торговельної угоди. Найчастіше зустрічаються три варіанти ситуації: - нескоординована олігополія, при якій фірми-виробники не вступають у контакти один з одним і не прагнуть до пошуку ціни, що врівноважує і влаштовує усіх; - „гра за правилами”, коли підприємство проводить ціноутворення зрозумілим і передбачуваним для конкурентів чином, чим сприяє досягненню ринкової рівноваги; - змова виробників, що має метою довгострокову монополістичну рівновагу з наступним розподілом між учасниками змови монополістичного прибутку, більш високого, ніж олігополістичний. Таке об’єднання (змову) називають картелем. Об'єднання декількох виробників у формі картелю становить особливий інтерес. Монопольне панування одного виробника являє собою вкрай рідке і, як правило, досить короткочасне явище. Разом з тим картелі фактично створюють монополістичну структуру для цілих галузей промисловості.
Вплив ціновой еластічності на динаміку попиту
|
||||||||||||||||||||||||||
|