Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ціни за різних умов конкуренції

  Ринковий фактор
Обсяг продажів Ціна Обсяг прибутку
Ситуація Чиста конкуренція Визначається попитом Не залежить від продавця Залежить від попиту та пропозиції
Олігополія Визначається попитом і угодою між продавцями Залежить від угоди між продавцями Залежить від угоди між продавцями
Чиста монополія Визначається продавцем Залежить від продавця Максимальний

 

На практиці й у той же час часто вживаються поняття не зв'язані ні з витратами, ні з ринковим підходом.

Справедливі, або чесні, ціни - це ціни, що передбачають розумну або загальприйнятну норму прибутку або комісійних винагород, що включають у себе повагу до партнера, його праці й особистий внесок.

Смішні ціни - це або різко завищені, або сильно занижені ціни, що не відповідають ні ситуації на ринку, ні якостям товару. Такі ціни виникають унаслідок дій некваліфікованого або нечесного продавця.

Найбільш прийнятна ціна - це ціна, подальше підвищення якої продавцем приводить до неприйняття її покупцем, а зниження - до підвищеного понад звичайний інтересові покупця. Така ціна повинна привести і продавця, і покупця до угоди про доцільність торговельної угоди.

Найчастіше зустрічаються три варіанти ситуації:

- нескоординована олігополія, при якій фірми-виробники не вступають у контакти один з одним і не прагнуть до пошуку ціни, що врівноважує і влаштовує усіх;

- „гра за правилами”, коли підприємство проводить ціноутворення зрозумілим і передбачуваним для конкурентів чином, чим сприяє досягненню ринкової рівноваги;

- змова виробників, що має метою довгострокову монополістичну рівновагу з наступним розподілом між учасниками змови монополістичного прибутку, більш високого, ніж олігополістичний. Таке об’єднання (змову) називають картелем.

Об'єднання декількох виробників у формі картелю становить особливий інтерес. Монопольне панування одного виробника являє собою вкрай рідке і, як правило, досить короткочасне явище. Разом з тим картелі фактично створюють монополістичну структуру для цілих галузей промисловості.

 

 

Вплив ціновой еластічності на динаміку попиту




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Специфіка формування цін підприємством на різних типах ринків | І пропозиції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.