МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 4.Теми рефератів Питання для самостійної роботи * Взаємозвязок процесів суспільного прогресу з основними тенденціями в розвитку освіти: - формування суспільства знань; - досягнення світової системи освіти та сталі тенденції у її розвитку. * Загальна стратегія розвитку освіти в Україні: - стратегічні напрями вдосконалення освіти; - впровадження нової парадигми освіти; - деполітизація та формування громадської свідомості учасників навчально-виховного процесу; - запровадження процедур вимірювання та введення системи моніторингу якості освіти; - зміни в розвитку окремих підсистем системи освіти.
- Розвиток національних освітніх систем в умовах глобалізації. - Розвиток освіти в Україні на початку ХХІ століття. - Проблеми розвитку дошкільної освіти в Україні на сучасному етапі. - Основні напрями модернізації системи загальної середньої освіти в Україні. - Стан і перспективи розвитку професійно-технічної освіти як складової розвитку освітянського простору. - Державно-громадське управління освітою в Україні. Сучасний стан і перспективи розвитку.
Список джерел до теми: 1. Вакарчук І.О. Вища освіта України – європейський вимір: стан, проблеми, перспективи : доп. Міністра освіти і науки України на підсумковій колегії МОН 21 березня 2008 р. / І.Вакарчук // Освіта і управління. – 2008. – Т. 11, №1. – С. 6-20. 2. Дзвінчук Д. Освіта в історико-філософському вимірі: Тенденції розвитку та управління: (монографія) / Д.Дзвінчук. – К.: Вірлен, 2005. – 304с. 3. Законодавство України про освіту. Збірник законів. – К.: З–19 Парламентське вид-во, 2002. – 159с. 4. Кремень В.Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В.Г.Кремень. – К.: Грамота, 2005. – 448с. 5. Моніторинг якості освіти: Світові досягнення та українські перспективи / за заг. ред. О.І.Локшиної. – К.: К.І.С,, 2004. – 128с. 6. Нормативно-правове забезпечення освіти: у 4 ч. – Х.: Вид. гр.. «Основа», 2044. – Ч. 1. – 144с. 7. Островерхова Н.М., Даниленко Л.І. Ефективність управління ЗОШ: соціально-педагогічний аспект. – К.: Школяр, 1995. – 302с. 8. Павлютеноков Є.М., Крижко В.В. Основи управління освітою. – Х.: Видав. гр.. «Основа», 2006. – 176с. 9. Сбруєва А.А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр.. ХХ – початок ХХІ ст..): (монографія) / А.А. Сбруєва. – Суми : Козацький вал, 2004. – 500с. 10. Терентьев П.И. Управление школой по результатам. - М.: Новая школа, Сентябрь, 2002. – 288с.
Кадрове забезпечення закладів освіти. Мотивація, аналіз діяльності, оцінювання та розвиток педагогічних кадрів. Ключові слова:педагогічні та науково-педагогічні працівники, керівники освіти, права та обов’язки учасників навчально-виховного процесу, гарантії держави педагогічним та науково-педагогічним працівникам, атестація педагогічних кадрів.
|
||||||||
|