Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність викладу та засвоєння матеріалу

1. Педагогічні кадри:

- перелік посад педагогічних працівників,

- вимоги, підготовка, атестація, заохочення,

- підстави для звільнення.

2.Науково-педагогічні кадри:

- підготовка, основні посади,

- обрання за конкурсом,

- наукові ступені та вчені звання,

- наукова діяльність.

Педагогічні кадри

Кадрове забезпечення установ і закладів освіти становлять педагогічні, науково-педагогічні та інші працівники, які мають високі моральні якості, відповідну педагогічну освіту , належний рівень професійної підготовки, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоровя яких дозволяє виконувати професійні обов’язки в навчальних закладах системи освіти України.

Підготовку фахівців для галузі освіти здійснюють вищі педагогічні навчальні заклади 1-1У рівнів акредитації.

Керівні, педагогічні, науково-педагогічні працівник, спеціалісти становлять кадрове забезпечення навчально-виховного процесу у закладах освіти: педагогічну діяльність у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищих навчальних закладах 1-11рівнів акредитації здійснюють педагогічні працівники, а у вищих навчальних закладах 111-1У рівнів акредитації та закладах післядипломної освіти – науково-педагогічні працівники.

Перелік посад педагогічних та науково-педагогічних працівників встановлюється Кабінетом Міністрів України.

До посад педагогічних, науково-педагогічних та інших працівників освітньої галузі належать:

вихователі, соціальні педагоги, практичні психологи, музичні керівники, інструктори з фізкультури, вихователі-методисти, вчителі, вчителі-логопеди, вчителі-дифектологи, майстри виробничого навчання, інструктори виробничого навчання, методисти, керівники гуртків, секцій, відділень, бібліотекарі, керівники дошкільних, загальних середніх, позашкільних, професійно-технічних та вищих навчальних закладів 1-11 рівнів акредитації, асистенти, викладачі, наукові працівники бібліотеки, доценти, професори, завідуючі кафедрою, декани, проректори, ректори (президенти).

Педагогічні та науково-педагогічні працівники приймаються на роботу шляхом укладання трудового договору, в тому числі за контрактом. Прийняття на роботу науково-педагогічних працівників здійснюється на основі конкурсного відбору. Ці посади як правило займають особи, які мають наукові ступені або вчені звання, а також випускники магістратури, аспірантури та докторантури.

Атестація педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від підпорядкування, типів і форм власності є обов’язковою і здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення атестацію педагогічних працівників, затвердженого МОНмолодьспорт.

За результатами атестації педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів визначається відповідність педагогічного працівника займаній посаді, присвоюється кваліфікаційна категорія ( спеціаліст, спеціаліст другої категорії, спеціаліст першої категорії і спеціаліст вищої категорії) та може бути присвоєно педагогічне звання ( старший учитель, учитель-методист, вихователь-методист тощо). Положення про кваліфікаційні категорії та педагогічні звання затверджується Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.

Педагогічні та науково-педагогічні працівники мають право на:

· захист професійної честі, гідності;

· вільний вибір форм, методів, засобів навчання, виявлення педагогічної ініціативи;

· індивідуальну педагогічну діяльність;

· участь у громадському самоврядуванні;

· користування подовженою оплачуваною відпусткою;

· підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір програм, змісту, форм навчання.

Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані :

- постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру;

- забезпечувати умови для засвоєння вихованцями, учнями, студентами, курсантами, слухачами, стажистами, аспірантами навчальних програм на рівні обов’язкових вимог щодо змісту, рівня та обсягу освіти, сприяти розвиткові здібностей дітей, учнів, студентів;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі:правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, працелюбства та інших доброчинностей;

- виховувати у дітей та молоді повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, національних, історичних, культурних цінностей України, її державного і соціального устрою, дбайливе ставлення до історико-культурного та природного середовища країни;

- готувати учнів та студентів до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

- додержуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність дитини, учня, студента;

- захищати дітей, молодь від будь-яких форм фізичного або психічного насильства.

Держава забезпечує педагогічним та науково-педагогічним працівникам:

· належні умови праці, побуту, відпочинку, медичне обслуговування;

· підвищення кваліфікації не рідше одного разу на п’ять років;

· правовий, соціальний, професійний захист;

· призначення і виплату пенсії відповідно до чинного законодавства;

· виплату надбавок за вислугу років;

· надання щорічної грошової винагороди;

· виплату допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки.

За особливі трудові заслуги педагогічні та науково-педагогічні працівники можуть бути нагороджені державними нагородами, представлені до присудження державних премій України, відзначені знаками, грамотами, відомчими нагородами та іншими видами морального та матеріального заохочення.


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  9. IV. Подання нового матеріалу
  10. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  11. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  12. V. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 4. | ГІПОТАЛАМУС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.