МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Домашня робота з комп'ютером.Комп'ютерні тексти. Педагогічні програмні засоби з фізики (ППЗ). Функція комп'ютера в навчанні Причини використання комп'ютера в навчанні: - комп'ютеризація всіх сфер життя; - комп'ютер став інструментом фізика-дослідника, виник новий розділ - комп'ютерна фізика. - шкільний курс інформатики потребує фізичних знань: про будову комп'ютера, принцип дії і в свою чергу, забезпечує курс фізики цікавим матеріалом. В результаті комп'ютер в курсі фізики є і засіб навчання і предмет вивчення. Для вчителя він - автоматизований класний журнал, для учня -засіб виконання завдань, для обох - інструмент моделювання реального світу. Основними напрямками використання комп'ютера у фізиці є комп'ютерне моделювання фізичних явищ і робота комп'ютера у поєднанні з експериментальними установками, де він фіксує дані і оброблює їх, зберігає і швидко відновлює величезні масиви інформації. Фізичні принципи роботи пристроїв, які входять до комп'ютера надають вчителю значний матеріал для між предметних зв'язків з курсом інформатики. Так робота лазерного принтера ґрунтується на явище фотоефекту і притяганні частинок фарби до зарядженої поверхні фото барабану; комп'ютерні дисплеї містять електронно-променеву трубку або панель на рідких кристалах, напівпровідникові прилади - основа мікропроцесора і оперативної пам'яті комп'ютера.
На разі не існує ні єдиної класифікації ППЗ ні відповідної термінології. Часто виділяють: програми контролю і тренувань, комп'ютерні моделі, комп'ютерні ілюстрації. Деякі програми розраховані на індивідуальне користування, деякі для організації сумісної роботи на уроці. Прикладом може бути "Відкрита фізика" та електронні варіанти підручників. В цих програмах комп'ютерні моделі супроводжуються фрагментами тексту. Програма "Жива фізика" - дозволяє без використання програмування самостійно створювати і досліджувати моделі механічних об'єктів. Наявність в кабінеті фізики хоча б єдиного комп'ютера дозволяє використовувати його для ілюстрації пояснення. Крім того, він може бути включеним у склад установки для демонстраційного експерименту. Фронтальна робота з комп'ютером може бути забезпечена при проведенні уроку фізики у дисплейному класі. Комп'ютери шкіл можна приєднати до мережі Інтернет і здійснювати пошук різноманітної інформації, а також отримати можливість дистанційної освіти. Сучасний навчально-методичний комплекс навчання фізиці, це система засобів навчання разом з навчально-методичною літературою, програмним забезпеченням, використанням ЗНІТ. Вся сукупність компонентів СНМК розбита на три складові: 1) навчальні і методичні посібники для вчителя і учнів; 2) система засобів навчання; 3) система засобів наукової організації праці.
|
||||||||
|