Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Домашня робота з комп'ютером.

Комп'ютерні тексти.

Педагогічні програмні засоби з фізики (ППЗ).

Функція комп'ютера в навчанні

Причини використання комп'ютера в навчанні:

- комп'ютеризація всіх сфер життя;

- комп'ютер став інструментом фізика-дослідника, виник новий розділ - комп'ютерна фізика.

- шкільний курс інформатики потребує фізичних знань: про будову комп'ютера, принцип дії і в свою чергу, забезпечує курс фізики цікавим матеріалом.

В результаті комп'ютер в курсі фізики є і засіб навчання і предмет вивчення.

Для вчителя він - автоматизований класний журнал, для учня -засіб виконання завдань, для обох - інструмент моделювання реального світу.

Основними напрямками використання комп'ютера у фізиці є комп'ютерне моделювання фізичних явищ і робота комп'ютера у поєднанні з експериментальними установками, де він фіксує дані і оброблює їх, зберігає і швидко відновлює величезні масиви інформації.

Фізичні принципи роботи пристроїв, які входять до комп'ютера надають вчителю значний матеріал для між предметних зв'язків з курсом інформатики. Так робота лазерного принтера ґрунтується на явище фотоефекту і притяганні частинок фарби до зарядженої поверхні фото барабану; комп'ютерні дисплеї містять електронно-променеву трубку або панель на рідких кристалах, напівпровідникові прилади - основа мікропроцесора і оперативної пам'яті комп'ютера.

 

На разі не існує ні єдиної класифікації ППЗ ні відповідної термінології.

Часто виділяють: програми контролю і тренувань, комп'ютерні моделі, комп'ютерні ілюстрації.

Деякі програми розраховані на індивідуальне користування, деякі для організації сумісної роботи на уроці. Прикладом може бути "Відкрита фізика" та електронні варіанти підручників. В цих програмах комп'ютерні моделі супроводжуються фрагментами тексту.

Програма "Жива фізика" - дозволяє без використання програмування самостійно створювати і досліджувати моделі механічних об'єктів. Наявність в кабінеті фізики хоча б єдиного комп'ютера дозволяє використовувати його для ілюстрації пояснення. Крім того, він може бути включеним у склад установки для демонстраційного експерименту.

Фронтальна робота з комп'ютером може бути забезпечена при проведенні уроку фізики у дисплейному класі.

Комп'ютери шкіл можна приєднати до мережі Інтернет і здійснювати пошук різноманітної інформації, а також отримати можливість дистанційної освіти.

Сучасний навчально-методичний комплекс навчання фізиці, це система засобів навчання разом з навчально-методичною літературою, програмним забезпеченням, використанням ЗНІТ.

Вся сукупність компонентів СНМК розбита на три складові:

1) навчальні і методичні посібники для вчителя і учнів;

2) система засобів навчання;

3) система засобів наукової організації праці.




Переглядів: 564

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Традиційні ТЗН. | Які ж завдання розв'язує методика фізики?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.