МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Традиційні ТЗН.Технічні засоби навчання. Освоєння нових фізичних приладів. Придбання нових навчальних приладів є однією із основних складових роботи вчителя. Одержати відомості про нові прилади можна із типових переліків навчально-наочних посібників, а також із прайс-аркушів організацій, що виробляють навчальне обладнання. Відомості про нові прилади публікуються у періодичних виданнях. Під ТЗН розуміють сукупність технічних пристроїв і спеціальних дидактичних матеріалів до них. Згідно з однією із класифікацій, існують такі ТЗН: Традиційні ТЗН мають велике значення у навчальному процесі, вони дозволяють організувати навчально-пізнавальну діяльність учнів, слугують джерелом знань і засобом наочності. Але тенденції такі, що сучасні ТЗН поступово витісняють традиційні. Сучасні ТЗН: - відео проектори; - екрани великих розмірів, які не потребують повного - персональні комп'ютери; - відеокамери і відеомагнітофони; - фреймграбер і ін. Як правило, ці ТЗН використовуються у певній системі, наприклад АКВ (Автоматизований Комплекс Викладача). Центром комплексу є персональний комп'ютер, який сумісно з відеомагнітофоном має вихід на відео проектор, що відображає всю інформацію на екран. Керування відеопроектором, діапроектором, проекційним екраном, затемненням вікон і освітленням класу здійснюється з дистанційного пульту. У комплексі є датчик, аналого-цифровий перетворювач, який дає відобразити на екрані значення фізичних величин, що вимірюються. Наявність у комплексі відеокамери і фреймграбера дає можливість учителю самостійно записувати інформацію на магнітну стрічку. У цьому комплексі є і портативний магнітофон з підсилювачем. Для індивідуальної роботи з учнем можна використовувати головні телефони. У комплексі є багато пультова опитувальна система, друкарський пристрій. Таким чином така система відкриває можливості реалізації особистісно орієнтованого підходу у навчанні. В епоху інформатизації суспільства змінюється відповідь на запитання, що стоять перед методикою: - чому вчити? - для чого вчити? - як вчити? Виникли нові інформаційні технології: технології обробки, передачі, поширення і представлення інформації з допомогою ЕОМ. Апаратні і програмні засоби, необхідні для реалізації цих технологій називають засобами нових інформаційних технологій. Якщо раніше головна увага приділялась питанням використання ЗНІТ безпосередньо для вивчення мов програмування і керування загальним навчальним процесом, то останнім часом методисти приступили до розробки використання ЗНІТ при навчанні окремим предметам. Це змінює роль засобів навчання, навчальне середовище, в якому відбувається процес навчання. До апаратних засобів HIT відноситься персональний комп'ютер, а до програмних засобів - програмно-педагогічні засоби (ППЗ) -дидактичні матеріали. Читайте також:
|
||||||||
|