Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні типи фізичних кабінетів

Шкільний фізичний кабінет.

Завдання

1. Довести такі твердження:

1.1.Із будь-якої нескінченної множини можна виділити зчисленну підмножину.

1.2.Будь-яка нескінченна підмножина зчисленної множини також зчисленна.

1.3.Сума (об'єднання) скінченної та зчисленної множин є зчисленна множина.

1.4.Об'єднання скінченного числа зчисленних множин є зчисленна множина.

2. Яка потужність множини многочленів будь-яких степенів з цілими коефіцієнтами?

3. Дійсне число називається алгебраїчним, якщо воно є коренем деякого многочлена з цілими коефіцієнтами. Всі інші числа називаються трансцендентними. Яка потужність множини алгебраїчних чисел?

Для кожного предмету в школі створюються спеціальні кабінети.

Фізичний кабінет є "лицем" школи. Обладнання фізичного кабінету і його організація досить складні: на його базі необхідно забезпечити демонстраційний експеримент, фронтальні лабораторні роботи, фізпрактикум, використання ТЗН та комп'ютерної техніки.

В старих школах кабінет фізики складається зазвичай із 2-х приміщень: класу-лабораторії і лаборантської.

В останні роки в школах, гімназіях, ліцеях з'являються фізичні кабінети значно ширших можливостей. У цьому випадку під кабінет фізики виділяють 3 приміщення: клас-аудиторія, клас-лабораторія і лаборантська кімната.

Клас-аудиторія обладнується всіма сучасними ТЗН, включаючи комп'ютери, екран, відеотехніку.

В класі-лабораторії проводяться всі лабораторні заняття, а також всі позакласні заходи.

Лаборантська - це кімната для збереження обладнання.

Оформлення фізкабінету повинно бути строгим і простим, щоб не відволікати увагу учнів. В кабінеті повинно бути мінімум таблиць (система СІ, фізичні константи). Всі інші стенди повинні бути, як правило в коридорі, біля кабінету. В кабінеті можна розмістити портрети вчених-фізиків.

Матеріальною основою шкільного фізичного експерименту є прилади з фізики. За метою і умовами проведення всі досліди, що проводять на уроці фізики поділяють на:

- демонстраційні;

- фронтальні;

- фізичний практикум.

У відповідності з цим всі прилади також поділяються на три типи:

- демонстраційні прилади;

- лабораторні прилади;

- прилади для фізпрактикум.

Вимоги до приладів демонстраційного експерименту розглядались у попередній лекції (див. "Навчальний фізичний експеримент").

Фронтальний лабораторний експеримент починають використовувати ще тоді, коли у учнів немає достатнього досвіду роботи з обладнанням, а їх практичні вміння тільки починають формуватися, тому лабораторні прилади повинні мати якомога простішу конструкцію та захист з точки зору техніки безпеки.

Щоб забезпечити проведення лабораторної роботи фронтально, необхідно мати прилади у кількості, відповідній числу робочих місць у класі.

Для фізпрактикуму потрібно не більше 3-х приладів кожного виду.

Оскільки експеримент у практикумі більш складний, то і прилади для нього повинні бути більш досконалими. Інколи для цього використовують прилади наукових лабораторій чи виробництв (психрометри, мікрометри, гігрометри і т.д.).

За класифікацією відомого методиста А.А.Покровського серед приладів коленого типу виділяють:

- вимірювальні;

- прилади для вивчення і пояснення явищ;

- допоміжні прилади.

Вимірювальні прилади демонстраційного типуяк правило є приладами з широкими межами вимірювання. Вони є одно шкальними або із змінними шкалами. Розміри міток, інтервалів між ними такі, щоб було видно всім учням.

Лабораторні вимірювальні прилади(клас точності 2,5) є одношкальними. Шкала рівномірна, робоче положення -горизонтальне.

Вимірювальні прилади для фізпрактикуммають клас точності 1,5 або 2,5. Це прилади багатошкальні та з великими межами вимірювання. Серед них є як рівномірні, так і нерівномірні шкали. Серед них багато універсальних.

Прилади для спостереження і вивчення фізичних явищ у демонстраційному виконанні призначені для демонстрування 1-го досліду. Такі прилади забезпечують видимість. При неможливості безпосереднього спостереження прилад повинен мати пристрої, які забезпечують такі спостереження.

Аналогічні прилади для фронтального експерименту повинні мати просту конструкцію, принцип їх дії повинен бути зрозумілим для учнів.

Прилади для фізпрактикум по конструкції більш універсальні і можуть мати багатоцільове призначення.

Допоміжні прилади- не повинні відволікати увагу учнів, тому їх фарбують у нейтральні кольори, вони повинні бути стійкими і не створювати додатковий шум чи вібрації.

Більшість джерел струму для демонстрацій мають індикатори вихідної напруги і дозволяють плавно змінити її в заданих межах.

Лабораторні джерела струму є такими, що не регулюють вихідну напругу, тому вони повинні витримувати тривалі перевантаження.

Джерела струму для фізпрактикум повинні бути комбінованими, забезпечувати напругою, як постійного, так і змінного струмів.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  3. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  4. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  5. Артеріальний пульс, основні параметри
  6. Банківська система та її основні функції
  7. Безготівкові розрахунки фізичних осіб розрахунковими чеками
  8. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
  9. Будова й основні елементи машини
  10. Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
  11. Бюджетування (основні поняття, механізм).
  12. Валютний ринок, основи його функціонування. Основні види валютних операцій




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення | Традиційні ТЗН.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.