МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Юридична відповідальність за порушення вимог природно-заповідного законодавства.Державне керування в області організації охорони природно-заповідного фонду здійснюється Міністерством навколишнього природного середовища. Для забезпечення більше ефективного державного керування територіями й об'єктами природно-заповідного фонду можуть створюватися спеціальні підрозділи Міністерства навколишнього природного середовища на місцях.Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України створена служба державної охорони природно-заповідного фонду України.( см. Постанова Кабінету Міністрів України № 1127 від 14 липня 2000 року). Керування природними заповідниками, біосферними заповідниками, національними природними парками, регіональними ландшафтними парками, а також ботанічними садами, дендрологічними парками й зоологічними парками загальнодержавного значення здійснюється їхніми спеціальними адміністраціями. Державний контроль за дотриманням режиму територій і об'єктів природно-заповідного фонду здійснюється Міністерством екології й природних ресурсів, його органами на місцях і іншими спеціально вповноваженими державними органами. Суспільний контроль за дотриманням режиму використання й охорони природно-заповідних територій і об'єктів здійснюється суспільними інспекторами охорони навколишнього природного середовища, які проводять свою діяльність відповідно до Положення про суспільний контроль в області охорони навколишнього природного середовища. Державний кадастр ведеться з метою забезпечення охорони й відтворення територій і об'єктів природно-заповідного фонду і є найважливішою функцією державних органів виконавчої влади. Згідно ст.56 Закону «Про природно-заповідний фонд України»державний кадастр територій і об'єктів природно-заповідного фонду являє собою систему необхідних і достовірних відомостей про природні, наукові, правові й інші характеристики територій і об'єктів, що входять до складу природно-заповідного фонду. Державний кадастр ведеться з метою оцінки складу й перспектив розвитку природно-заповідного фонду, стану вхідних у нього територій і об'єктів, організації їхньої охорони й ефективного використання, планування наукових досліджень, а також забезпечення державних органів, зацікавлених підприємств, установ і організацій відповідною інформацією, необхідної для рішення питань соціально-економічного розвитку, розміщення продуктивних чинностей і в інших цілях, передбачених законодавством. Державний кадастр природно-заповідного фонду містить відомості про правовий статус, приналежність, режим, географічному положенні, кількісних і якісних характеристиках цих територій і об'єктів, їх природоохоронної, наукової, освітньої, виховної, рекреаційної й іншої цінності.
Порушення вимог законодавства про природно-заповідний фонд спричиняють дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність. Міри зазначених видів юридичної відповідальності покладають за правопорушення, які передбачені в ст.64 Закону України «Про природно-заповідний фонд». Читайте також:
|
||||||||
|