Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття про фізичні навантаження. Дозування фізичних

Навантажень для тренування серцево-судинної системи.

Основні фізіологічні принципи тренування

Для того, щоб отримати тренувальний ефект, потрібно змусити організм працювати з підвищеною, порівняно із станом спокою, інтенсивністю. Досягають цього за допомогою фізичного навантаження. Фізичне навантаження характеризує величину запитів, що висуває перед організмом та чи інша фізична вправа, наскільки ці запити значні й посильні для організму.

Фізичне навантаження — додаткова, порівняно зі станом спокою, функціональна активність організму, необхідна для виконання фізичної вправи.

Розрізняють «зовнішню» і «внутрішню» сторони навантаження. «Зовнішня» сторона навантаження характеризується тривалістю та швидкістю виконання фізичних вправ, кількістю повторень, подоланими кілометрами, піднятими кілограмами. «Внутрішня» — величиною функціональних зрушень в організмі, викликаних виконанням вправи: підвищенням ЧСС, тиску крові, частоти дихання, споживання кисню, ударного та хвилинного обсягу крові.

Щоб отримати позитивний тренувальний ефект, потрібно брати до уваги «зовнішні» і «внутрішні» параметри навантаження. «Зовнішні» параметри дають змогу намітити доступні й необхідні величини навантажень (кількість повторень, довжину дистанції, швидкість), зіставити з ними реакції організму і відповідно нормувати фізичні навантаження. «Внутрішні» — відтворюють реакцію організму на роботу, що виконується.

Між «зовнішньою» і «внутрішньою» сторонами навантаження, за умови відносно однакового вихідного стану організму, існують такі залежності:

• одні й ті ж, за «зовнішніми» параметрами, навантаження викликають однакові функціональні зрушення;

• більші, за «зовнішніми» параметрами, навантаження, викликають значніші функціональні зрушення.

З іншого боку, реакція організму на однакове, за «зовнішніми» параметрами, фізичне навантаження може бути різною, залежно від рівня фізичної працездатності:

• показники «внутрішнього» фізичного навантаження будуть менші в того, хто має вищий рівень фізичної працездатності;

• в міру підвищення працездатності, в результаті систематичного тренування, одне й те саме навантаження супроводжуватиметься все меншими функціональними зрушеннями.

Щоб отримати позитивний тренувальний ефект, треба знати, які саме функціональні зрушення для цього необхідні («внутрішнє» навантаження) і яку фізичну роботу потрібно виконати, щоб досягти цих зрушень («зовнішнє» навантаження).




Переглядів: 3929

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення рівня фізичної працездатності | Дозування фізичних навантажень для тренування серцево-судинної системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.