МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ КОНТРОЛЬНОГО ЗАВДАННЯРоботу необхідно виконувати в окремому зошиті або на аркушах паперу формату А4, на титульній сторінці якого повинно бути вказано: прізвище, ім’я та по батькові студента, його шифр, номер контрольного завдання та назва. Писати слід на одній сторінці аркуша. Аркуші роботи нумеруються. Основні положення розв’язку повинні мати пояснення. Розв’язок повинно ілюструвати схемами, рисунками, ескізами, які рекомендується виконувати на міліметровому папері і розміщувати, як правило, за текстом, в якому робиться посилання на даний ескіз, рисунок або схему. Слід дотримуватись такого порядку запису при розрахунках: спочатку наводиться формула у буквеному виразі, потім підстановка числових значень величин, які входять у формулу, без будь-яких перетворень, потім результат із зазначенням одиниць виміру згідно з чинним держстандартом. Контрольне завдання повинно мати перелік використаної літератури, дату і підпис студента. Незараховане контрольне завдання виправити згідно із зауваженнями й подати на повторну рецензію. Усі виправлення повинні бути зроблені у тій же роботі після рецензії. Вносити виправлення у рецензований викладачем текст не дозволяється. Роботи, які виконані не за своїм варіантом, а також оформлені неакуратно і написані нерозбірливо, не рецензуються. Захист робіт проводиться в очній співбесіді з викладачем. Завдання на курсову роботу Тема: Розрахунок напівпровідникового блока живлення постійного струму. Мета: Закріпити теоретичні знання та набути практичні навички і уміння з розрахунку параметрів елементів і вибору схеми випрямних пристроїв. Завдання включає: 1) вибір схеми випрямлення; 2) розрахунок параметрів та вибір напівпровідникових вентилів; 3) розрахунок параметрів елементів та вибір згладжувального фільтра; 4) розрахунок трансформатора; 5) розрахунок стабілізатора (за вказівкою викладача). Вихідні дані варіантів завдання наведено у таблиці, додатка В. Зміст розрахунково-пояснювальної записки: 1) вступ, номер та вихідні дані варіанта; 2) вибір схеми, розрахунок параметрів та вибір вентилів випрямляча; 3) розрахунок параметрів та вибір типу згладжувального фільтра; 4) розрахунок трансформатора; 5) основні схеми, часові діаграми напруг на навантаженні, розрахункові співвідношення та параметри елементів і схеми випрямлення; 6) висновки. Контрольні запитання до захисту контрольної роботи: 1. Властивості, вольт-амперна характеристика та параметри випрямних вентилів. 2. Пряме і зворотне вмикання вентиля. 3. Принцип дії випрямляча, часові діаграми напруг на навантаженні без і зі згладжувальними фільтрами (L- і C-фільтрами). 4. Основні схеми одно - і трифазних некерованих випрямлячів, параметри, робота та розрахункові співвідношення. 5. Призначення, принцип дії, основні характеристики і схеми згладжувальних С, L і LС – фільтрів. 6. Методика розрахунку параметрів та вибору елементів. Таблиця 4 Вихідні дані варіантів завдання
Примітка: 1. У таблиці 4 вказані величини і – середні випрямлені значення напруги та струму відповідно; – коефіцієнт пульсації на виході згладжувального фільтра. 2. Додаткові вихідні дані: напруга мережі U1 = 220 В, частота напруги мережі f = 50 Гц при кількості фаз m =1 та U1 = 220/380 В при кількості фаз m =3.
Додаток А Довідкові розрахункові дані Таблиця А1 Параметри кремнієвих діодів
Таблиця А2 Таблиця А3 Конденсатори електролітичні типу К50-3Б
Таблиця А4 Уніфіковані дроселі фільтрів
Таблиця А5 Магнітопровід однофазного (трифазного) трансформатора
Таблиця А6 Номінальні дані обмотувальних проводів круглого перерізу
Таблиця А7 Параметри стабілітронів
Таблиця А8
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|