МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні вимоги до монтажуТема 1.9. Монтаж електрообладнання підйомних машин На підйомних машинах (кранах, кран-балках, ліфтах і підйомниках) встановлюють електродвигуни, пускові і регулювальні опори, гальмівні електромагніти (електрогідрав- лічні штовхачі), контролери, захисну, пускорегулювальну, сигнальну, блокувальну та освітлювальну апаратуру, кінцеві вимикачі, струмознімачі. Живлення на кран подається через тролейні провідники, які нерухомо закріплюються на будівельних конструкціях, і струмознімачі, які закріплюються на крані, або за допомогою гнучкого шлангового кабелю. Електродвигуни, апарати і електропроводку кранів монтують у виконанні, відповідному умовам навколишнього середовища. Відкриті струмоведучі частини електрообладнання, які доступні для торкання, повинні бути огородженими, за виключенням тролейних провідників, що розташовані на крані, і струмоприймачі, при наявності автоматичного пристрою для зняття напруги. Апарати управління краном розміщують в кабіні таким чином, щоб кранівник міг працювати сидячі. Ділянка головних кранових тролеїв в межах ремонтного загону ізолюють від робочої частини тролеїв за допомогою ізолюючих стиків. Ізоляцію стиків виконують у вигляді повітряних зазорів такої ширини, щоб при нормальній роботі струмознімач перекривав цей зазор. Голі тролейні провідники виконують зі сталі. Кріплення їх роблять жорстким і гнучким, допускається тролеї підвішувати на тросах або розташовувати в коробах або каналах. На тролейних провідниках, що виконані з стальних жорстких профілів (кутник, швелер, рейка та ін.) або гнучких провідників з жорстким кріпленням, встановлюють пристрої для компенсації лінійної зміни довжини від температури і осадки будівель. Гнучкий шланговий кабель захищають в місцях, де можливе його механічне пошкодження. Головні тролейні провідники розташовують зі сторони, протилежної розташуванню кабіни мостового крану. Як виключення, вони можуть бути розташовані і з сторони кабіни, але вони повинні бути недоступними для випадкового торкання до них з кабіни, з драбини і посадочного майданчику. Вимикачі лінії, які живлять головні тролеї, встановлюють в місці, доступному для відключення і для тролейних провідників тільки одного прольоту. Приєднання сторонніх електроприймачів до тролейних провідників магнітних кранів, а також до кранів, зникнення напруги на яких може привести до аварії, забороняється. Конструктивні частини машин, апаратів, а також металеві конструкції, що можуть опинитися під напругою внаслідок пошкодження ізоляції, надійно заземлюють. Як правило це здійснюється шляхом приєднання корпусів електроприймачів до металевих конструкцій крана. Стики рейок, по яким переміщується кран, надійно з’єднують шляхом приварювання перемичок, створюючи тим самим безперервне електричне коло. На кранах, встановлених на відкритому повітрі, крім того, рейки підкранового путі з’єднують між собою і заземлюють. При управлінні з полу корпуса кнопкових апаратів управління, якщо вони виконані не з ізоляційного матеріалу, заземлюють не менше ніж двома провідниками.
Читайте також:
|
||||||||
|