МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||
Заняття з словникової роботиКомплексні (словникова робота є складовою частиною заняття) - два рази на місяць Тематичні (повністю присвячені словниковій роботі) - один раз у квартал Контрольні (перевірка рівня розвитку лексичних навичок) - у кінці кварталу
Структурна блок-схема «Методи ознайомлення дітей з довкіллям й словникової роботи» · Дайте порівняльну характеристику методам безпосереднього та опосередкованого ознайомлення дітей з довкіллям і словникової роботи. На конкретному прикладі продемонструйте комплексне їх використання. Структурна блок-схема «Тематика екскурсій-оглядів і номенклатурних занять на розглядання предметів і бесід про них» (за А.М. Богуш)
Види моделей: 1. предметна модель - аналогічна предмету конструкція 2. предметно-схематична модель (суттєві компоненти і зв'язки між ними позначаються за допомогою предметів-замінників і графічних знаків) 3. графічна модель — графіки, формули, схеми та ін.
Структурна блок-схема «Методика розглядання та обстеження предметів» (за А.М. Богуш) • Проаналізуйте на блок-схемі послідовність етапів розглядання та обстеження предметів. Наведіть тематику розглядання предметів для однієї вікової групи (на вибір). • Здійсніть порівняльний аналіз у варіативних програмах програмових завдань та визначте розділи програми, з яких проводяться заняття зі словникової роботи у дошкільному навчальному закладі. У чому полягає їх специфіка? Свою відповідь аргументуйте прикладами Із педагогічної практики.
Структурна блок-схема «Методика словникової роботи» (за А.М. Богуш) u eG1sUEsBAi0AFAAGAAgAAAAhAI2oY3F0BQAAfxgAABgAAAAAAAAAAAAAAAAARBgAAGRycy9kaWFn cmFtcy9sYXlvdXQxLnhtbFBLAQItABQABgAIAAAAIQCBv/q84wUAAJ0dAAAZAAAAAAAAAAAAAAAA AO4dAABkcnMvZGlhZ3JhbXMvZHJhd2luZzEueG1sUEsFBgAAAAAKAAoAmwIAAAgkAAAAAA== "> • Кожен із зазначених напрямів лексичної роботи з дітьми має свою специфіку. Програма «Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку», розроблена А.Богуш, орієнтує на виконання таких завдань, починаючи із молодшої групи. •На основі аналізу програмових завдань словникової роботи та напрямів методичної роботи, визначених на блок-схемі, дайте їм характеристику. • У чому полягає особливість методики лексичної роботи у молодшому та старшому дошкільному віці?
Завдання для самостійної роботи Тематика ІНДЗ 1. Особливості засвоєння слова у молодшому дошкільному віці. 2. Особливості засвоєння слова у старшому дошкільному віці. 3. Реалізація завдань словникової роботи згідно базового компоненту дошкільної освіти. 4. Особливості лексичної роботи з дітьми молодшого дошкільного віку. 5. Специфіка словникової роботи з дітьми старшого дошкільного віку. 6. Формування лексичної компетенції дошкільника відповідно до сучасних вимог дошкільної освіти. 7. Порівняльний аналіз програмових завдань лексичної роботи (за варіантами програм) у молодшому дошкільному віці 8. Порівняльний аналіз програмових завдань лексичної роботи у старшому дошкільному віці. 9. Формування мовленнєвої культури дитини як завдання сучасної дошкільноїлінгводидактики. 10. Напрями ускладнення змісту лексичної роботи з дошкільниками. 11. Зміст та критерії словника-мінімуму за темами для дітей різних вікових груп. 12. Є.Тихеєва про розвиток словника дошкільника. 13. Сучасні дослідження про лексичну роботу з дітьми дошкільного віку. 14. Реалізація принципів словникової роботи на етапі дошкільного дитинства. 15. Роль активної пізнавальної діяльності дітей у засвоєнні слова. 16. Національна спрямованість словникової роботи у сучасному дошкільному закладі. 17. Реалізація принципу сенсорно-лінгвістичного розвитку у роботі з дошкільниками. 18. Лексична робота з дітьми дошкільного віку під час режимних моментів. 19. Формування словника дитини дошкільного віку у повсякденному житті. 20. Особливості використання методів стимулювання лексичного розвитку дошкільників. 21. Збагачення лексичного запасу дитини в організованій навчальній діяльності. 22. Характеристика методів і прийомів збагачення словникового запасу дітей. 23. Методи і прийоми сприяння освоєнню дітьми смислу слова та активізації словника. 24. Особливості методів і прийоми? роботи з дошкільниками над смислом слова. 25. Методика ознайомлення дітей з багатозначними словами, синонімами й антонімами. 26. Методика лексичної роботи в процесі ознайомлення з художнім словом. 27. Особливості ознайомлення старших дошкільників з прислів'ями та приказками.
|
|||||||||||||||||||
|