МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичний вимір на педагогічну практику1. Проаналізуйте особливості планування словникової роботи в одній із вікових груп дошкільного навчального закладу. 2. Ознайомтеся у методичному кабінеті з педагогічним досвідом вихователів дошкільних навчальних закладів щодо роботи із розвитку словника дітей дошкільного віку. 3. Проведіть спостереження за мовленнєвою діяльністю дітей певної вікової групи (на вибір) та здійсніть запис словника однієї дитини під час режимних процесів. 4. У методичному кабінеті дошкільного навчального закладу проаналізуйте діатеку та фонотеку для ознайомлення дітей з предметним довкіллям (вікова група на вибір). 5. Проведіть мікродослідження на базі педагогічної практики (на вибір) (Методи діагностики і розвитку комунікативних вмінь і навичок // Практична психологія та соціальна робота. — 2001. — №9. — С 9—12. 6. Зробіть порівняльний аналіз наочно-методичних посібників з розділу програми «Словникова робота» для дітей молодшого та старшого дошкільного віку. 7. Здійсніть порівняльний аналіз відповідності розвитку словника дитини дошкільного віку базисній характеристиці її мовленнєвого розвитку (вік дитини на вибір). 8. Проведіть презентацію самостійно виготовленого навчально-методичного посібника (тематичний словник «Малятко», альбом загадок (прислів'їв, приказок, образних висловлювань тощо), альбом розповідей на важкі слова, папка-пересувка «Говорять діти», дидактичні ігри та вправи для розвитку словника тощо). 9. Підготуйте конспект та навчально-методичне забезпечення до тематичного заняття із словникової роботи для середньої (старшої) групи базового дошкільного навчального закладу. 10. Підготуйтеся до захисту педагогічного проекту на визначену чи самостійно обрану тему. Тезаурус
|
||||||||
|